.

Beantwoord

Over bundel heen. Wat nu?

  • 29 September 2019
  • 1 reactie
  • 295 Bekeken

Beste Simyo,

Terwijl ik vandaag een video aan het kijken was op mijn telefoon, is mijn WiFi weggevallen en is mijn telefoon overgeschakeld op 4G. Hierdoor heb ik een hele hoge boete nu, wel van 129,80 euro. Normaal krijg ik altijd van jullie een bericht via 1200 met dat ik 80% en 100% van mijn internetbundel heb verbruikt. Ik heb deze waarschuwings-sms echter helemaal niet van jullie ontvangen, waardoor ik er te laat ben achter gekomen dat ik over mijn bundel ben heengegaan. Op de site staat bij de voorwaarden dat deze waarschuwing-sms’en direct worden verstuurd, dat is dus bij mij niet gebeurd.

Normaal als ik het bericht van jullie binnenkrijg dat ik 80% van mijn internetbundel heb verbruikt, ben ik altijd extra voorzichtig met het gebruiken van mijn 4G. Alleen doordat ik geen van beide waarschuwings-sms’en heb binnengekregen, heb ik hier geen rekening mee kunnen houden.

Ik vind het dus niet eerlijk dat ik deze hoge boete moet betalen. Ik heb gelezen op dit forum dat bij iemand anders in deze situatie de kosten buiten de bundel zijn vergoed.

Met vriendelijke groeten,

Els Braams
icon

Beste antwoord door Jihane 30 September 2019, 15:44

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Els,

Dat is natuurlijk schrikbarend! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je al geholpen bent door mijn collega. Fijn om te zien dat het op een fijne manier opgelost is!

Laat je het mij weten als je in de toekomst nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer