.

Beantwoord

Openstaande bedragen zijn betaald. Wanneer word mijn simkaart gedeblokkeerd?

  • 30 September 2015
  • 2 reacties
  • 168 Bekeken

Badge
Geachte heer/mevrouw,

Hierbij stuur ik u de betaalbewijzen (screenshots) van mijn bank. Het betreft de stadsbank vandaar een screenshot.

Beide openstaande facturen zijn voldaan vanaf rekeningnummer ********

Ik verzoek u vriendelijk mijn telefoon weer actief te maken het betreft nummer 06********.

In afwachting van uw spoedige reactie verblijf ik,

Met vriendelijke groet,
Anton Pieters

Het lukt niet de foto hier te downloaden en mailen naar klantenservice@simyo lukt ook niet
icon

Beste antwoord door Angela 1 October 2015, 10:48

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Hallo Anton,
dit is een openbaar forum, en daarom zou ik zeer voorzichtig zijn met plaatsen van persoonlijke informatie als rekening- en 06-nummers. En dus ook zeker geen screenshot van je rekening hier in dit forum (voor de hele wereld zichtbaar) plaatsen. Er lopen heel wat grappenmakers rond die er lol in zien dit soort gegevens te misbruiken.
Voor wat betreft dat screenshot; kan je hier iets mee? http://www.take-a-screenshot.org/nl/
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Antonp1981,

Welkom op het Simyo Forum.

Allereerst wil ik je aangeven dat ik jouw bericht hebt aangepast zoals je kunt zien. Ik heb jouw IBAN en 06-nummer hieruit verwijderd. Hans63 geeft terecht aan dat dit niet helemaal de bedoeling is. Zowel forumleden als bezoekers kunnen deze gegevens inzien. Voor jouw privacy heb ik dit nu uit het bericht verwijderd.

@Hans63, bedankt voor de waarschuwing :)

Verder begrijp ik dat je helaas geblokkeerd was wegens een openstaande factuur. Gelukkig heb je de bedragen betaald en ik zie dat je ondertussen ook weer aangesloten bent. Mocht je nog niet kunnen bellen, zet dat jouw telefoon even uit en aan. Hiermee word je opnieuw aangemeld op ons netwerk. Laat je weten of je weer gebruik kunt maken van jouw aansluiting?

Groetjes,
Angela

Reageer