.

Beantwoord

Op Mijn Simyo staan kosten buiten bundel, hoe kom ik hieraan?

  • 26 August 2015
  • 9 reacties
  • 246 Bekeken

'In mijn Simyo bij Mijn kosten in augustus tot nu toe staat 6,79 buiten bundel. Als ik op Bekijk je kosten klik, zie ik bij buiten bundel 0,- staan. Hoe zit dit, zit ik nu buiten bundel of niet?'.

Ik ben een aantal dagen geleden van prepaid naar sim only overgezet. Maar ik begreep dat mijn internetbundel direct in zou gaan.
icon

Beste antwoord door Angela 27 August 2015, 15:13

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi kim1971, welkom op het forum!

In je gegevens zie ik een overheveling van €2,91 aan beltegoed (dit wordt in mindering gebracht op je factuur) en Bundelkosten voor de maand augustus. Voor je belbundel kost dat €1,20 en voor je internetbundel €2,10. Dat komt neer op €0,39
Misschien kun je op Mijn Simyo al wel op Mijn Simyo de bundelkosten voor september zien staan, maar dat zou dan €11 in totaal zijn.

Kun je misschien uitleggen waar je ziet dat je €6,79 buiten bundel kosten hebt gemaakt? Of een screenshot plaatsen?
Het staat in Mijn overzicht, onder het kopje Mijn kosten tot nu toe in augustus, Kosten buiten mijn bundel 6,79....:?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Kim1971,

Wat vreemd! Ik heb het nogmaals nagekeken en ik kan deze kosten niet plaatsen. Zou je mij een printscreen willen sturen? Dan ga ik het verder uitzoeken voor je. Bedankt alvast!

Groetjes,
Angela
Hoi,

Bij deze screenshot. Hopelijk kun je er wat mee.

Kim
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Kim,

Zoals je ziet heb ik jouw screenshot even verwijderd. Hier stond namelijk jouw 06-nummer in. Alle bezoekers van het forum kunnen dit inzien. Wegens jouw privacy, heb ik hem dus weggehaald 🙂 Er zijn problemen met de weergave van deze kosten in het overzicht. Zou je een kunnen klikken op 'Bekijk je kosten'? Hier zou je het wel goed moeten zien staan. Ik hoor graag van je of dit klopt.

Groetjes,
Angela
Hoi Angela,

Bedankt. Heb ik niet bij stil gestaan.
Als in bij Bekijk je kosten ga kijken zie ik: mijn bundels 14,30 (snap ik), buiten bundel 0,00 (hier ontstaat dus de verwarring), en kortingen .... (snap ik ook).
Dus als ik het goed begrijp, staat het onder Bekijk je kosten goed en die 6,79 kan ik vergeten.

Groetjes Kim
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Kim,

Voor de maand augustus heb je inderdaad geen buiten de bundelkosten. Je hoeft je geen zorgen te maken. Sorry voor de verwarring. Het wordt bij het tabblad Overzicht dan nog niet goed weergegeven. Wij zijn er mee bezig om dit op te lossen :)

Heb je hierover nog vragen?
Hoi Naomi,

Nee het is duidelijk zo. Bedankt voor het uitzoeken.

Groetjes,
Kim
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Kim,

Fijn om te horen 🙂 Dankjewel voor het doorgeven.

Hopelijk tot ziens op het forum 😳

Reageer