.

Beantwoord

Op mijn factuur staat een hoger bedrag dan ik verwacht had. Hoe zit dat?

  • 23 September 2018
  • 2 reacties
  • 164 Bekeken

ik heb bij Simyo een bundel afgesloten van 10 euro per maand. Hoe kan het zijn dat er nu 33 euro van mijn rekening afgeschreven gaat worden?
icon

Beste antwoord door Thomas 24 September 2018, 12:25

Bekijk originele reactie

2 reacties

Dat staat niet op je factuur beschreven? Let wel, je betaald bundels vooruit.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi vanriet,

Van harte welkom op het Simyo Forum! :)

Ik begrijp uit je bericht dat het niet helemaal duidelijk is waarom je meer moet betalen dan je abonnementskosten van € 10,00. Ik heb je gegevens er even bij gepakt om te zien hoe het precies zit. Daar zie ik staan dat dit je eerste factuur bij ons is, die ziet er altijd wat anders uit.

Omdat je net klant bent geworden zie je op de factuur je aansluitkosten van € 14,99 staan. Daarnaast betaal je bij ons altijd je abonnementskosten een maand vooruit zoals Ray al verteld heeft. De eerste maand betaal je voor het deel van de maand dat je klant bent geworden én voor de volgende maand. Als je via Mijn Simyo > Facturen je factuur downloadt dan kun je dit ook terugzien. Achter de abonnementskosten zie je de periode staan waarvoor de kosten berekend zijn.

Hopelijk is het zo helemaal duidelijk hoe je factuur in elkaar zit. Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust!

Ray je bent een topper! Dank voor het antwoorden!

Groetjes,
Thomas

Reageer