.

Beantwoord

Onverwachte dure rekening. Wat nu?

  • 17 September 2018
  • 5 reacties
  • 294 Bekeken

Beste medewerker van Simyo

Afgelopen zomer zocht ik n abonnement voor mijn dochter, omdat ze naar de middelbare school ging en ze telefonisch bereikbaar moest zijn. Ikzelf ben ook al jaren klant wat prima bevalt.
Vandaag keek ik ff op de app naar het verbruik van mijn dochter en zag de factuur en schrok me te pletter.... meer dan 170 euro. En ik dacht nog wel dat ik het zo goed geregeld had.

Met de strengere regels ging ik er overigens vanuit dat je niet meer in zulke korte tijd zulke hoge mobiele kosten kunt opbouwen.

Na wat googlen, lees ik dat Simyo daar dus geen beperking voor heeft, waardoor meerdere mensen reeds n dergelijke hoge rekening hebben opgebouwd in zéér korte tijd.

Mijn dochter had idd een sms ontvangen maar dacht dat het nog wel even kon..... ze is 12.

Toen ze nog een sms kreeg heeft ze zelf haar dataverbinding al uit gezet maar waarschijnlijk te laat.....

Gelukkig zie ik dat jullie ook n coulantie regeling hebben. Daar zou ik nu graag gebruik van maken. De extra gemaakte kosten zou ik, tegen n redelijke vergoeding, graag kwijtgescholden willen zien door Simyo. In de historie is ook duidelijk te zien dat mijn dochter nooit zo ver buiten haar bundel gaat, dus duidelijk een geval van een zelfgemaakte fout, die mede wordt veroorzaakt omdat je bij Simyo zo gemakkelijk buiten de bundel kunt....

Ik zou graag eenmalig een beroep willen doen op jullie regeling. Inmiddels hebben we maatregelen getroffen om dit te voorkomen dmv limiet instellen en gegevens te beperken en uit te zetten.

Ze is er erg van onder de indruk en baalt natuurlijk zeker omdat ze al alles had uit gezet...

Ik hoop op een reactie

Met vriendelijke groet,
Liesje
icon

Beste antwoord door Jihane 18 September 2018, 17:12

Bekijk originele reactie

5 reacties

Het is niet nodig om je vragen stellen in meerdere topics.
https://forum.simyo.nl/factuur-betalen-65/ik-heb-hoge-kosten-wat-nu-42343/index1.html#post189339

Een moderator zal je vraag echt wel oppakken.
Sorry, ik wist niet zeker of dat bericht nog aankwam of dat topic gesloten was......
Reputatie 7
Badge +10
Hi Liesje75,

Welkom op het Simyo Forum!

Dat is schrikken! Ik snap dat dit geen prettige verrassing is. Ik wilde de aansluiting erbij pakken, maar zag dat je dochter een ander nummer heeft. Jouw forumaccouunt is gekoppeld aan je eigen nummer. Wil je mij een persoonlijk privébericht sturen met het 06-nummer van je dochter? Dan kijk ik mee!

@ Ray, dankjewel voor je hulp 🙂

Groetjes,
Jihane
Heb je mijn pb gehad Jihane?
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Liesje75,

Jihane heeft je privé-bericht ontvangen. Zij reageert zo snel mogelijk op je bericht.

Ik wens je een fijne dag!

Groetjes,
Ashweeta

Reageer