Ik ben inmiddels al een aantal jaar tevreden klant van Simyo. Flexibiliteit en lage kosten, bevallen me prima! Helaas ben ik afgelopen zondag/maandag geconfronteerd met hoogverbruik. Mijn telefoon heeft iets gestreamed terwijl ik niet op wifi zat. Het is me al eerder overkomen in maart, alleen toen is het niet als hoogverbruik aangemerkt en was de schade beperkt.Het verbruikalarm dat ik op mijn telefoon heb staan als ik de limiet van mijn bundel nader, stond uit. Vermoedelijk omdat ik zojuist een tijd in het buitenland heb gezeten en daarbij zijn mn settings versprongen denk ik. Inmiddels heb ik diverse settings in apps en mijn telefoon veranderd zodat streamen op mijn bund niet meer zomaar gaat. Maandagavond heb ik de aanbetaling van 100euro gedaan zodat mijn simkaart gedeblokkeert zou worden. Nu heb ik e.e.a. al gelezen hier op het forum over mensen die hetzelfde is overkomen, en waarbij Simyo coulant is geweest. Aan het bundelverbruik is niets meer te doen maar als vaste klant van Simyo zou ik het op prijs stellen als de financiële afdeling van Simyo mij tegemoet zou willen komen in de 118 euro die nog openstaat. Ik ga eigenlijk nooit over mijn internetbundel heen en baal hier enorm van. Het is gewoon zonde van mijn geld. Hoop van jullie te horen. Remco Graas
Beste antwoord door Tiury
Bekijk originele reactie