.

Beantwoord

Onterechte rekening

  • 22 November 2012
  • 7 reacties
  • 410 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Mijn nr is bijna een maand geleden overgezet naar vodafone en het abonnement in beëindigt bij simyo. Desalniettemin stuurt simyo mij nog steeds rekeningen. Gaarne corrigeren!! Ben de opeenstapeling van fouten bij simyo nou echt beu!!
icon

Beste antwoord door Arie 27 November 2012, 14:54

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +2
Beste jambo,

Het nummer is per 05-11 overgezet naar Vodafone. Aangezien je bij ons een maand opzegtermijn hebt zullen wij de gehele maand november in rekening brengen. Als je verder nog vragen hebt horen wij dat graag.

Groetjes,

Arie
Hallo,ik heb een tringg abonnement en kom daar echt nooit overheen
Nu kijk ik net en is er 83.09 van mijn bank gehaald nu heb ik gebeld en naar een half uur iemand aan de lijn te hebben
Gehad zegt ze, u heb voor 53 euro buiten de bundel gebeld! Oh mijn god wat is dit verschrikkelijk want dit kan helemaal niet
Ik ga hier ook echt niet mee acoort al moet de onderste steen boven komen dit is pure oplichting
Badge
Dat is dus niet correct. Mijn nr is op 29/10 overgezet. Jouw administratie is dus niet goed. Verder is de aanvraag voor nr behoud door vodafone een maand hiervooraf gaand ingediend en door simyo akkoord bevonden. Inmiddels is het geldbedrag afgeboekt van mijn rekening. Ik ga erook vanuit dat alles per omgaande wordt teruggeboekt, anders ga ik storneren.
Badge +2
Beste Jambo,

Mijn excuses voor de verwarrende berichtgeving. Wij adviseren je inderdaad het bedrag te storneren. Wij zullen intern de factuur dichtboeken zodat je heer aanmaningen krijgt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste Petrameijer,

U ontvangt van ons een gespecificeerde factuur. Wij adviseren u deze factuur goed na te kijken. Als u alle gesprekken en sms'jes bij elkaar optelt zal u zien dat u boven de 1250 minuten uitkomt. Let u er ook op dat gesprekken naar boven worden afgerond. Een gesprek van 1 minuut en 3 seconde is dus een gesprek van 2 minuten.

Groetjes,

Arie
Badge
Beste Arie,

Ik krijg nog steeds aanmaningen nav bovenstaande. Ik dacht dat je het zou rechtzetten. Wat zijn dit voor afspraken!!!!!!!!! Ik heb het geld gestorneerd conform afspraak, en nu krijg ik aanmaningen van buckaboo, jullie incasso. Doe nou ajb je huiswerk. Jouw collega, mw Jachram van de klantenservice belooft ook van alles, maar lost ook niks op. 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi jambo,

Allereerst excuses voor het ongemak. Ik zie inderdaad dat het nog niet correct verwerkt was. Ik heb dit zojuist laten aanpassen door de financiële afdeling. De factuur is dichtgeboekt en het sommatieproces is stop gezet.

Groetjes,

Alex

Reageer