.

Beantwoord

Onnet Monthly Fee € 0,00 op mijn factuur, wat is dat?

  • 19 June 2015
  • 9 reacties
  • 362 Bekeken

Badge
Ik zie op de factuur van mijn zoon iets vreemds op zijn rekening nl.:

29-05-2015 00:03 Onnet Monthly Fee € 0,00.

Wat is dit?

Vriendelijke dank,
Marita.
icon

Beste antwoord door Ruud 22 June 2015, 15:27

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Even geGoogled: kan het misschien een abbo o.i.d. zijn dat hij hier heeft afgesloten? http://www.onnetcorp.com/games_01.php
Badge
Hoi Hans,

Hmm, interessant, ik zal hem eens vragen of dit hem bekend voorkomt. Verder wel vreemd dat dat dan via zijn telefoonrekening naar voren komt, maar ik weet niets van spellen en dit soort dingen. Gelukkig is het bedrag 0,0, was het vorige maand ook, toen stond het er ook al op. En hij doet ook gelukkig nooit gekke dingen, is ook zuinig.
Bedankt Hans, ik ga het mijn zoon even vragen.

@Simyo: hebben jullie hier ook een reactie op?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi MaritavanVliet,

Welkom op het Simyo Forum!

Je ziet dat mede gebruikers je direct te hulp schieten:D
In dit geval; heel creatief gevonden Hans63(dankjewel voor het meedenken!), maar helaas niet het goede antwoord.

Je zoon heeft een Lowcall aansluiting. Daar wordt het product 'Onnet Monthly Fee' getoond op de aansluiting.
Dit is simpelweg de mogelijkheid om onderling te kunnen bellen:D

Is alles je zo duidelijk?
Badge
Oh, aha. Hij heeft dit abonnement al jaren, maar deze entry staat er pas sinds april van dit jaar op. Ik wachtte even af of het er in mei ook op zou staan om er dan over te vragen.
Onderling bellen is voor prepaid klanten, als je tenminste voor 2,50 een bundel van 100 minuten aanvraagt. Deze bundel heeft mijn zoon nooit gehad en wil hij ook niet nemen. Apart dat dit dan toch zo op de rekening staat, alleen maar verwarrend. Het suggereert dat op een goed moment er toch een bedrag achter staat, ook al is hij helemaal niet van plan zo'n bundel aan te schaffen. Ik vind het persoonlijk prettiger als die regel er niet staat, zoals voorheen. Een computerprogrammeur zou dit kunnen aanpassen.

Maar, in ieder geval bedankt voor het antwoord Ruud (en Hans)!
Vriendelijke groet,
Marita.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Marita,

Fijn dat het duidelijk is. En graag gedaan:$

De wijziging in de weergave van de factuur is gekomen na een update.
Het betreft geen bundel, maar een netwerk optie die wordt weergegeven;)
Het suggereert dat op een goed moment er toch een bedrag achter staat, ook al is hij helemaal niet van plan zo'n bundel aan te schaffen.

Dat gaat gelukkig niet gebeuren:D
Badge
Een netwerk optie.... dat zegt me helemaal niets...

Waarom staat die entry over een netwerk optie op onze factuur?

Vriendelijke groet,
Marita van Vliet.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi MaritavanVliet,

Ik kan begrijpen dat die regel verwarring schept.

Ik heb navraag gedaan bij de technische heren. Het is niet heel hard nodig om het op de factuur te zetten.;)
We laten het bij de komende facturen achterwegen.:D
Badge
Dat dacht ik inderdaad ook al, dat het niet op onze factuur zou hoeven staan. Fijn dat je navraag hebt gedaan bij jullie ICT afdeling (naar ik aanneem), die weten dat soort dingen tenslotte.

Zeer bedankt Ruud, dan heb ik vanaf nu deze rare entry niet meer op de faktuur.

Met vriendelijke groet,
Marita.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi MaritavanVliet,

Klopt. Onze IT afdeling zal ervoor zorgen dat de gekke regel niet meer op de factuur verschijnt.

Reageer