.

Vraag

Onjuiste kosten op factuur

  • 25 February 2012
  • 2 reacties
  • 812 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 9 reacties
L.S.,
Op de factuur van januari wordt E2,- aan internetkosten berekend terwijl ik een internetbunden heb van 500Mb en hier niet overheen ben gegaan. Bovendien de E2,- niet terugvinden in de specificatie van de internet kosten.
Daarnaast wordt er 10 maal E0.13 gerekend voor SMS vanuit buitenland. De enige SMSjes die ik in het buitenland heb ontvangen zijn de reclame SMSjes van Simyo. Volgens mij behoort het ontvangen van SMS in het buitenland gratis te zijn. Feit dat het hier waarschijnlijk om reclame SMS van Simyo gaat geeft mij helemaal een nare smaak in de mond.
Graag uw reactie.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi MSR,

De sms kosten zijn gebaseerd op de verstuurde smsjes vanuit het buitenland door de gebruiker. Volgens mijn gegevens zijn er inderdaad 10 smsjes verstuurd vanuit het buitenland. Het ontvangen van smsjes in het buitenland is gratis. Ik zie op je factuur ook geen kosten terug voor het ontvangen van een sms. Simyo stuurt geen reclame smsjes.

Er is vreemd genoeg internet verbruik berekend. De kosten voor dit verbruik zijn onterecht. Dit probleem is inmiddels opgelost. Het bedrag (2 euro) zal worden verrekend met je komende factuur). Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi MSR,

De sms kosten zijn gebaseerd op de verstuurde smsjes vanuit het buitenland door de gebruiker. Volgens mijn gegevens zijn er inderdaad 10 smsjes verstuurd vanuit het buitenland. Het ontvangen van smsjes in het buitenland is gratis. Ik zie op je factuur ook geen kosten terug voor het ontvangen van een sms. Simyo stuurt geen reclame smsjes.

Er is vreemd genoeg internet verbruik berekend. De kosten voor dit verbruik zijn onterecht. Dit probleem is inmiddels opgelost. Het bedrag (2 euro) zal worden verrekend met je komende factuur). Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex

Helaas zijn die SMS-jes niet door mij verstuurd en ook het nummer komt mij totaal niet bekend voor. Die vervelende kaboutertjes ook altijd...

Reageer