.

Beantwoord

onjuiste factuur

  • 17 November 2012
  • 9 reacties
  • 508 Bekeken

Badge
Goedemorgen,

Ik bekeek vanmorgen mijn (eerste) factuur van Simyo en zag dat deze niet juist is.
Er worden al abonnementskosten berekend over oktober, terwijl ik nummerbehoud heb aangevraagd en mijn nummer op 05/11 is geporteerd.
Het abonnement zou dus pas op die datum moeten ingaan. Ik heb nooit aangegeven dat de bundel al voor de porteringsdatum moest worden geporteerd en ook niet voor 05/11 gebruik gemaakt van Simyo

Kunnen jullie een nieuwe factuur maken en graag ook het juiste bedrag incasseren/

Bijv dank hiervoor en vr. groet,
icon

Beste antwoord door Wayne 20 November 2012, 10:41

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum meursni,

Volgens onze gegevens heb je reeds telefonisch contact met de klantenservice gehad en is dit reeds opgelost. Zou je dit even kunnen bevestigen?
Badge
Beste Wayne,

Dat klopt. Ik heb vanmorgen gebeld omdat ik nog geen reactie op het forum zag.
Ik zal een volgende keer iets langer wachten.

Jij bedankt voor je reactie en vr. groet
Badge +6
Beste Meursni,

Blij te horen dat het opgelost is.
Fijne dag.
Net als de vorige maand zijn er weer 2 keer internet kosten berekend. Ik heb een sim only voor 1 jaar en moet voor internet 10 euro en voor bel minuten 3 euro betalen. Er is net als de vorige maand 16.99 euro extra voor internet berekend. Kan dit de volgende maand eraf gehaald worden en hoop ik ook dat er op de volgende factuur maar 1 maal internet staat.
Grs. Erik
Badge +2
Beste Erika Margot,

Uit onze gegevens blijkt dat een collega dit reeds heeft gecorrigeerd. Dit zie je terug op de factuur onder het kopje korting en verrekeningen. Volgende maand zal dit niet meer gebeuren. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie
Dat klopt maar dat was de correctie van vorige maand toen was er namelijk ook 2 keer internet berekend.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Erika margot,

Volgens onze gegevens is enkel op jouw laatste factuur de internetbundel dubbel berekend en deze is direct op dezelfde factuur gecrediteerd. Indien je in de veronderstelling bent dat de internetbundel 2x dubbel is berekend, zou ik graag de 2 factuurnummers ontvangen waarop de internetbundels dubbel berekend zijn.
Hey Erika margot,

Volgens onze gegevens is enkel op jouw laatste factuur de internetbundel dubbel berekend en deze is direct op dezelfde factuur gecrediteerd. Indien je in de veronderstelling bent dat de internetbundel 2x dubbel is berekend, zou ik graag de 2 factuurnummers ontvangen waarop de internetbundels dubbel berekend zijn.


Als je naar de factuur van september kijkt dan staat er 2 keer 16.99 op . Ik heb toen telefonisch contact gehad en er zou een correctie gemaakt worden op de volgende factuur.Op de factuur van october is er inderdaad een correctie gemaakt maar op deze factuur is weer 2 maal internet berekend.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Erika margot,

Ik zie dat er helaas opnieuw een dubbele internet bundel is berekend. Ik zal het bedrag op je komende factuur laten verrekenen. Als het goed is zou het nu ook niet meer voor moeten komen. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex

Reageer