Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

• Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

• Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Beantwoord

Onduidelijke tenaamstelling Buckaroo Stichting Derdenge

• 27 maart 2014
  • 71 reacties
  • 16823 Bekeken

Badge
Op ING zie ik de afschrijving van Simyo staan als Buckaroo Stichting Derdenge
Waarom kan er geen toevoeging als Simyo in deze firma worden opgenomen.

Elke keer is de naamgeving onduidelijk en vraag je je  af wie was dat  ook al weer

Maak er nu gewoon Simyo KPN van....

m.vr.gr Gerrit
icon

Beste antwoord door Dries 28 maart 2014, 11:15

Hoi imbos002,

Ik begrijp dat daar enige verwarring over kan ontstaan. Buckaroo is het betalingsbedrijf en zij regelen al onze betalingen 😉 Als je naar je afschrift kijkt, zie je inderdaad staan Stichting Derden Gelden Buckaroo. Als je vervolgens op de afschrift klikt en naar de omschrijving kijkt, zie je staan dat het van Simyo is :)

We kunnen de omschrijving helaas niet veranderen, omdat Buckaroo onze betalingen regelt en zo komt het dus ook op je afschrift te staan. Als je het even niet meer weet, kun je dus het beste even op de afschrift klikken en naar de omschrijving kijken.

Heb ik het je zo goed uitgelegd of heb je nog vragen?

Edit 01-11-2016:

Zoals je kunt zien is dit een topic uit 2014. Sinds kort werken we niet meer Buckaroo. Deze situatie kan zich dus niet meer voordoen Als hier nog vragen over zijn, dan horen we dat graag!
Bekijk originele reactie

71 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi imbos002,

Ik begrijp dat daar enige verwarring over kan ontstaan. Buckaroo is het betalingsbedrijf en zij regelen al onze betalingen 😉 Als je naar je afschrift kijkt, zie je inderdaad staan Stichting Derden Gelden Buckaroo. Als je vervolgens op de afschrift klikt en naar de omschrijving kijkt, zie je staan dat het van Simyo is :)

We kunnen de omschrijving helaas niet veranderen, omdat Buckaroo onze betalingen regelt en zo komt het dus ook op je afschrift te staan. Als je het even niet meer weet, kun je dus het beste even op de afschrift klikken en naar de omschrijving kijken.

Heb ik het je zo goed uitgelegd of heb je nog vragen?

Edit 01-11-2016:

Zoals je kunt zien is dit een topic uit 2014. Sinds kort werken we niet meer Buckaroo. Deze situatie kan zich dus niet meer voordoen Als hier nog vragen over zijn, dan horen we dat graag!
Als ik op de omschrijving van de bank klik, komt het woord simyo niet voor.

24-03-2014 Euro-incasso
EUR -10,00
---
Tegenrekening/IBAN NL28 DEUT 0265 1864 39
Ten name van Buckaroo Stichting Derdengelden
Rentedatum 24-03-2014
Verwerkingsdatum 24-03-2014
IncassantID NL39ZZZ302317620000
Kenmerk machtiging 013-M55142102
Transactiereferentie 4B6E09234D98488983798D33BEDECB08
Sluiten Afdrukken

Dit is gewijzigd per 1 maart ofzo?
In de betalingen van februari kwam buckaroo helemaal niet voor.
Hoe dan ook is het verwarrend.

M.v.g. josjex
Badge +8
Hoi josjex,

Bedankt voor het meesturen van de exacte omschrijving.
Ik ga dit doorsturen, zodat er naar gekeken kan worden.
Ik laat je weten hoe het ermee staat, ok?

Groetjes, Charlene
Goedendag,
Door deze onduidelijkheid heb ik 10 euro laten terugstorten omdat ik niet wist waar dat voor was.
Kreeg toen een sms en email dat automatisch opwaarderen was mislukt en begrijp nu hoe het zit.

Maar hoe kan automatisch opwaarderen weer aan gezet worden via de bank.?
Nu kan het alleen via creditcard.

Alvast bedankt
Badge +6
Hoi jdhertog, welkom op het forum van Simyo!

Vervelend dat ook bij jou deze verwarring was ontstaan. Ik heb zojuist een e-mail gestuurd naar onze financiële afdeling om het weer mogelijk te maken via een eenmalige machtiging automatisch opwaarderen aan te zetten.

Ik laat het je weten wanneer ik een terugkoppeling hebt, zodat je deze mogelijkheid weer aan kan zetten, excuses voor het ongemak! 😞
Badge +6
Hoi jdhertog,

Ik heb terugkoppeling gekregen dat je nu automatisch opwaarderen via eenmalige machtiging weer moet kunnen aanzetten.

Laat je even weten of het is gelukt? 🙂
Hoi Kim,

Bedankt voor de moeite het is weer in orde.

Groetjes Jan
Badge +1
Ook ik kom dir probleem net vandaag tegen. Al op 25-03-2014 al een SMS ontvangen over automatisch opwaarderen en tot dusver nog steeds geen incasso gezien.
Vandaag zie ik ineens een automatische incasso van Buckaroo zonder een betalingsomschrijving of betaalkenmerk, maar wel €10,= wat ik altijd voor automatisch opwaarderen had.
Voorheen werden de afschrijvingen altijd dood "KPN BV INZ SIMYO" gedaan met een ouderwets rekeningnummer begint met een 5. Buckaroo incasseer met een SEPA / IBAN rekeningnummer.
Mijn moeder vermoede dat het Simyo moest zijn en gezien de missende incasso van Simyo en bovenstaand verhaal van andere lijkt dat te kloppen.
Mijn verzoek aan Simyo is dan ook om een duidelijke betaalomschrijving met daarin de naam Simyo mee te geveb ipv een lege betaalomschrijving.
Badge +1
Inmiddels heb ik een (gecensureerde) screenshot kunnen maken zoals ik de incasso's gewend was en zoals het nu is. Zoals je ziet is het woord "Simyo" nergens te zien in de nieuwe incasso. Ook ik stond bijna op het punt het terug te boeken totdat ik dit topic tegen kwam.

http://i1351.photobucket.com/albums/p785/Joennuh/simyo_incasso_bewerktl_zps37d9bd0c.png~original

Een ongensureerde screenshot kan ik op aanvraag toesturen naar een Simyo medewerker.
Precies dezelfde slechter ervaring als Joen.

Tot en met maart meldde ING keurig Simyo. Nu is de naam Simyo nergens te zien.

Ca. 25 maart melding dat er geld zou worden geincasseerd, wat pas in april is afgeschreven.
Dat is niet bij te houden als er niet duidelijk bij staat waar het voor is.
Had de incasso al bijna laten terugstorten.
svp snel de naam Simyo weer bij de incasso laten zetten, want deze onduidelijkheid gaat volgende keer wel tot terugstortingen en onnodige kosten en gedoe leiden
Hallo,

Ook ik heb net 2 niet te snappen incasso opdrachten van Buckaroo Stichting derden gelden laten terugstorten bij de ING bank. 
reden :  ik ken de opdracht gever niet en ook was er geen enkele verwijzing naar een factuur of produkt.
https://forum.simyo.nl/attachment.php?attachmentid=331&stc=1&d=1396529023

Ik heb nog wel even gedacht misschien is het van Simyo of van mijn OV kaart, omdat het dan ook vaak om bedragen van 10 Euro gaat. Maar omdat er bij vorige afboekingen gewoon duidelijk omschreven staat dat het Simyo betreft dan neem je aan dat het gewoon een verkeerde incasso afschrijving is nav de nieuwe SEPA IBAN invoeringen.

Omdat ik toch wilde weten wie of wat er achter het banknummer te vinden was , kwam ik via google zoeken en NL28 DEUT 0265 1864 39 op het simyo forum uit.

Dit is toch wel wat merkwaardig? Dat je via google search erachter moet komen dat Simyo zijn incasso betalingen heeft gewijzigd en dat ook niet meldt op afrekening  pdf in mijn simyo! 

Ok wat kan ik nu doen?  Bank heeft opdracht tot storneren gekregen, krijg ik nu een nieuwe  incasso of gaat Buckaroo Stichting derden gelden gelijk met extra kosten innen.  Via Google search Buckaroo Stichting derden gelden  kwam ik een aantal niet zo fijne verhalen tegen over de handelswijze van hen.

Hoe lossen we dit op? 

Ed
Badge +1
Ik heb zojuist even gebeld met de klantenservice en de medewerkster bevestigde dat Simyo de automatische incasso veranderd had.
Ook zou er een storing zijn geweest vorige maand wat de vertraging in het schrijven zou kunnen verklaren.
Verder vertelde ze dat Simyo per direct de automatische incasso weer naar de oude situatie hadden teruggedraaid. Het zal mij benieuwen de volgende keer.
Badge +8
Hoi Joen, Ikw en Veer,

Er is inderdaad iets veranderd waardoor de omschrijving bij de incasso's was verdwenen. Dat was uiteraard niet de bedoeling en we snappen dat dit erg onduidelijk overkwam. Excuses voor verwarring die hierdoor is ontstaan.
De omschrijving hoort je factuurnummer te vermelden en de naam Simyo (bij Sim Only). Bij Prepaid hoort ook de naam Simyo vermeld te worden. Volgende maand zal dat weer perfect in orde zijn. Voor prepaid is dit inmiddels al weer zoals het hoort. :)
Buckaroo doet onze betalingen al heel erg lang. Wij hebben geen slechte ervaringen hiermee hoor, edsimyo. Maar waar mensen werken, worden wel eens fouten gemaakt.
We zijn het helemaal met jullie eens, dat het niet handig is als dat rondom afschrijvingen gebeurt, omdat je dan zeker wilt weten als klant dat alles goed gaat.
Een gestorneerde opwaardering wordt niet opnieuw geïncasseerd. Je kunt een gewone opwaardering doen, of het automatisch opwaarderen weer aanzetten (dit is nu uitgeschakeld door het storneren)
Een gestorneerde factuur (bij een abonnement) wordt ook niet opnieuw geïncasseerd. Daar ontvang je per email een herinnering van met een iDeal link. Die kun je gebruiken om zonder extra kosten alsnog te betalen.

Mochten er nog vragen zijn, dan beantwoord ik die graag voor jullie.

Groetjes, Charlene
Hallo Charlene,

Op de website mijn simyo zie ik ( nog) geen wijzigingen mbt uitzetten automatisch opwaarderen ( staat nog gewoon aan).
Maar ik zal het tegoed in de gaten houden en alvast opwaarderen.

Bedankt voor het antwoord en toelichting - vlotte beantwoording wordt zeker gewaardeerd

fijne dag.

Ed

Hoi Joen, Ikw en Edsimyo,

Er is inderdaad iets veranderd waardoor de omschrijving bij de incasso's was verdwenen. Dat was uiteraard niet de bedoeling en we snappen dat dit erg onduidelijk overkwam. Excuses voor verwarring die hierdoor is ontstaan.
De omschrijving hoort je factuurnummer te vermelden en de naam Simyo (bij Sim Only). Bij Prepaid hoort ook de naam Simyo vermeld te worden. Volgende maand zal dat weer perfect in orde zijn. Voor prepaid is dit inmiddels al weer zoals het hoort. :)
Buckaroo doet onze betalingen al heel erg lang. Wij hebben geen slechte ervaringen hiermee hoor, edsimyo. Maar waar mensen werken, worden wel eens fouten gemaakt.
We zijn het helemaal met jullie eens, dat het niet handig is als dat rondom afschrijvingen gebeurt, omdat je dan zeker wilt weten als klant dat alles goed gaat.
Een gestorneerde opwaardering wordt niet opnieuw geïncasseerd. Je kunt een gewone opwaardering doen, of het automatisch opwaarderen weer aanzetten (dit is nu uitgeschakeld door het storneren)
Een gestorneerde factuur (bij een abonnement) wordt ook niet opnieuw geïncasseerd. Daar ontvang je per email een herinnering van met een iDeal link. Die kun je gebruiken om zonder extra kosten alsnog te betalen.

Mochten er nog vragen zijn, dan beantwoord ik die graag voor jullie.

Groetjes, Charlene
Badge +1
Bedankt voor de toelichting Charlene! 🙂
Automatisch opwaarderen is nu alleen mogelijk met een creditcard!

De optie zoals bij mij ingesteld was om via incasso machtiging bank is nu niet meer te vinden? Wat als je geen creditcard hebt?

Link met vragen en antwoorden over automatisch opwaarderen Simyo pagina opwaarderen werkt niet.

Ik zou graag mijn oude incasso situatie voor opwaarderen weer als optie terug hebben.
Badge +8
Hoi edsimyo,

Door de stornering is de optie automatisch uitgeschakeld. Ik laat deze nu door de financiële afdeling weer toevoegen. Dan kun jij hem weer kiezen met je bankrekening, zoals je gewend bent.
Kun je even bevestigen of je hem weer ziet staan?

Groetjes,
Charlene
Hallo Charlene,

Ja de optie was nu wel aanwezig. Ik heb opnieuw 1 euro cent ovegeboekt , maar ik zie ( nog?) geen wijziging in de status van automatisch opwaarderen.
Ik heb voor de zekerheid mijn tegoed maar handmatig aangevuld.
Wel een boel gedoe om te een administratieve misser van jullie kant weer recht te trekken.

Bij mijn vrouw haar account  zie ik de optie van opwaarderen via de bank ipv creditcard only overigens nog niet verschijnen? moet elke klant die door dat onduielijke incasso tekst - zelf actie ondernemen voor dat die tweede automactische optie weer tevoorschijn komt?
Reputatie 2
Badge +6
Hallo Charlene,

Ja de optie was nu wel aanwezig. Ik heb opnieuw 1 euro cent ovegeboekt , maar ik zie ( nog?) geen wijziging in de status van automatisch opwaarderen.
Ik heb voor de zekerheid mijn tegoed maar handmatig aangevuld.
Wel een boel gedoe om te een administratieve misser van jullie kant weer recht te trekken.

Bij mijn vrouw haar account  zie ik de optie van opwaarderen via de bank ipv creditcard only overigens nog niet verschijnen? moet elke klant die door dat onduielijke incasso tekst - zelf actie ondernemen voor dat die tweede automactische optie weer tevoorschijn komt?

Hoi edsimyo,

Ik begrijp je ontevredenheid over de hele gang van zaken. Ik wil je daar graag nogmaals onze excuses voor aanbieden. Het goede nieuws is wel dat het automatisch opwaarderen bij jou weer aan staat! Als je beltegoed onder de € 2,- komt, zal er weer automatisch worden opgewaardeerd :)

Op het moment dat klanten een automatische opwaardering storneren, dan verdwijnt de optie voor het automatisch opwaarderen met een bank. Onze financiële afdeling zal dit apart weer aan moeten zetten. Het is dus handig als je vrouw zelf even contact met ons opneemt. Je mag mij ook een privébericht sturen met haar gegevens, dan geef ik het door en zorg ervoor dat het weer in orde komt :)

Heb ik je dat zo duidelijk uitgelegd of heb je misschien nog vragen?
Ook ik liet op één dag twee bedragen van Buckaroo Derdengelden terugstorten, omdat ik niet er niet achter kon komen voor welke instantie zij geld inden. Nu weet ik dat dus wel..... Wilt u ook bij mij het automatisch opwaarderen weer aanzetten?
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Kalkman,

Welkom op het forum :)

Ik zie dat je zelf al een keer weer hebt opgewaardeerd, dat is goed! Ik heb de financiële een e-mail gestuurd en gevraagd of ze de optie voor het automatische opwaarderen weer mogelijk voor je maken. Dat zal waarschijnlijk in de loop van de dag voor je in orde worden gemaakt 🙂 Als je aan het eind van de dag inlogt, zul je zien dat je de optie weer aan kunt zetten.

Ook jou bied ik graag excuses aan voor het ongemak. Ik hoop dat ik het zo goed voor je heb opgelost 🙂
Het is vandaag 18 april 2014. Ook ik had bijna een betaling van dat bedrijf uit duitsland geweigerd. Gelukkig zocht ik eerst nog even voordat ik op 'weigeren' klikte.

De betaling wordt geïncasseerd op 25 april, het betreft een opwaardering op 15 april (maar dat wordt niet gemeld), er staat nog steeds niet bij dat het t.b.v. simyo is. Bovendien kloppen de gegevens op de ingeplande incasso niet met wat simyo zelf op de site heeft staan.
Badge +6
Hoi ab_, welkom op het forum!

Gelukkig dat je er zelf al achter was gekomen dat het onze incasso betreft.

Naar aanleiding van je screenshots heb ik de vraag naar onze financiële afdeling doorgezet wanneer ze verwachten dat bij de incasso wel duidelijk wordt aangegeven dat deze van ons afkomstig is en ook of het mogelijk is om duidelijker aan te geven welke opwaardering het betreft.

Daarnaast klopt het helaas dat de informatie niet helemaal up to date is, hier staat het wel aangegeven, maar ik heb het verzoek doorgestuurd om natuurlijk ook deze pagina te corrigeren :o

Excuses voor de ontstane verwarring en dankjewel voor het doorgeven van deze punten!
Ik heb nog een punt van aandacht.

Ik heb een eenmalige machtiging afgegeven aan simyo.
Volgens mijn bank heb ik een doorlopende machtiging afgegeven aan Buckaroo.

Op z'n minst opmerkelijk te noemen, en dan druk ik mij voorzichtig uit.
Reputatie 2
Badge +6
Ik heb nog een punt van aandacht.

Ik heb een eenmalige machtiging afgegeven aan simyo.
Volgens mijn bank heb ik een doorlopende machtiging afgegeven aan Buckaroo.

Op z'n minst opmerkelijk te noemen, en dan druk ik mij voorzichtig uit.

Hoi ab_,

Als je een eenmalige machtiging aan ons geeft, heb je daarmee Buckaroo gemachtigd om doorlopend te incasseren tot wederbericht. Buckaroo is ons betalingsbedrijf en incasseert alle incasso's en verwerkt de automatische opwaarderingen van het beltegoed 🙂 Voor het automatische opwaarderen van het beltegoed is het een doorlopende, eenmalige machtiging tot je het zelf weer uit zet, of in jou geval, storneert.

Heb ik je dat zo goed uitgelegd?

Reageer