.

Vraag

Onbereikbaar en onnavolgbaar. Hoe lossen we dit op?

  • 26 September 2022
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

Badge

U bent onbereikbaar, ik zit al bijna 5 kwartier in de wachtrij, bij mijn vorige poging u telefonisch te bereiken werd de verbinding verbroken, ik kreeg vrijdag opeens uit het niets een rekening van 277 voorgeschoteld, ik krijg geen reactie op mijn whatsapps aan u, en intussen maakt u klanten wanhopig, en steelt hun tijd.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @oggetje,

Bedankt voor je bericht. Het is enorm druk op verschillende kanalen waardoor de responstijd langer is dan dat je van ons bent gewend. Onze oprechte excuses hiervoor! Ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken van de hoge kosten! Heb je wel onze waarschuwing sms'jes op tijd voorbij zien komen? Wij sturen namelijk altijd 2 waarschuwing sms'jes. 1 bij 80% verbruik en 1 bij 100% verbruik van de internetbundel. Hierin staat vermeld dat je verder kan internetten met een stabiele Wifi verbinding of dat je extra MB's kan bijkopen via Mijn Simyo. Als er na het ontvangen van deze berichten geen actie word ondernomen betaal je het buitenbundeltarief van €0,15 per MB. Om het beste uit je bundel te halen deel ik graag de volgende link met je: https://www.simyo.nl/blog/dataverbruik-data-besparen-datalimiet/

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Wellicht kan ik nog iets voor je betekenen in de gemaakte kosten 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer