.

Beantwoord

Onbekende afschrijving bij verbruik, wat is dit?

  • 6 March 2016
  • 6 reacties
  • 197 Bekeken

Badge
Hoi,

Ik heb een onbekende afschrijving bij mijn verbruik. Bij verbruik staat 1 af € -5,00, zonder verdere omschrijving. Zie regel 27-8. Wat is dit?

Groet,

Sjaak
icon

Beste antwoord door Ray 7 March 2016, 06:24

Bekijk originele reactie

6 reacties

Tja lastig..

Dingen die ik me kan bedenken zijn;

- In de min gestaan?

- Nieuwe simkaart besteld?

- Of een nieuw nummer gevraagd en gekregen?
Reputatie 2
Badge +5
Hoi SjakeBeansteak,

Welkom op het forum van Simyo.

Raytje heeft zo een beetje alle mogelijke opties genoemd. Ik heb het voor je nagekeken en je hebt inderdaad een nieuwe simkaart besteld ;)

Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten? :)

Groetjes, Angelica
@mods,

Hoe komt het dat dit niet geheel duidelijk zichtbaar is?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Raytje,

Goed dat je dit vraagt!

Het is ons bekend dat er geen omschrijving geplaatst wordt als je een bundel koopt. Hier werken we aan en wordt hopelijk zo snel mogelijk opgelost. Dat ook een vervangende simkaart niet duidelijk wordt omschreven is niet bekend! Omdat de printscreen aangeeft dat het gaat om een simkaart die besteld is in augustus 2015, heb ik een test uitgevoerd op mijn eigen prepaid account. We gaan kijken wat hier wordt aangegeven.

Staat er niets? Dan hebben we een nieuw verbeterpuntje 😉 Staat er wel een omschrijving, dan is het probleem al verholpen :D

Groetjes,
Angela
Badge
Bedankt voor de reacties.

Ik was al Simyo-lid en het betreft een nieuwe simkaart met een nieuw nummer. Het was mij niet duidelijk dat een nieuwe simkaart geld kost toen ik die bestelde, maar dan zal ik niet goed gelezen hebben. Lijkt me goed om op de factuur te vermelden waar de afschrijving betrekking op heeft.

Bedankt voor de uitleg i.i.g.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi SjakeBeansteak,

Graag gedaan natuurlijk!

Ah, wat vervelend dat dit niet direct duidelijk was. Je betaalt een bedrag voor het aanschaffen van een Prepaid simkaart. Daarna krijg je ook een deel terug als beltegoed. Uiteraard ben ik het met je eens dat dit erbij hoort te staan.

Ik heb op mijn eigen account een vervangende simkaart besteld. Hier komt gelukkig netjes bij te staan dat het om een Simkaart gaat. Dit is ondertussen dus opgelost 🙂 Alleen bundels worden nog niet duidelijk omschreven dus hier zijn we hard mee aan de gang gegaan.

Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Angela

Reageer