.

Beantwoord

Onbedoeld hoogverbruik. Wat kan hier aan gedaan worden?

  • 6 March 2020
  • 1 reactie
  • 176 Bekeken

Hoi allemaal,

Ik heb na mijn werk mijn mobiel internet aangezet, waarmee Spotify vermoedelijk muziek heeft gedownload zonder dat ik dit doorhad (Uiteraard mijn eigen stomme fout dat ik deze optie aan had.). Mijn bundel is met 194,11 euro overschreden. Ik kreeg thuis bericht dat de simkaart geblokkeerd is, en dat ik een aanbetaling van 100 euro moest doen om het te deblokkeren. Dit heb ik direct gedaan, maar nu realiseer ik me dat ik dus inderdaad die onbedoelde kosten verschuldigd ben. 

Is er mogelijk iets wat gedaan kan worden? Ik heb overigens de optie voor het downloaden via mobiele data al uitgezet.

Met vriendelijke groet,
Rowan

icon

Beste antwoord door Tessanne 6 March 2020, 10:30

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Rowan,

 

Welkom op het Simyo Forum, ondanks de omstandigheden! 

 

Jeetje dat lijkt me een erg onaangename verassing, ik kan goed begrijpen dat je graag een oplossing ziet! 

 

Ik heb jouw aansluiting er bij gepakt en ik zie dat er op 6 maart veel verbruik buiten de bundel is geweest. We hebben je 2 maal een sms gestuurd ter waarschuwing, 1 sms toen 80% van je bundel op was en de volgende sms kreeg je toen 100% van je bundel was verbruikt. We hebben toen je aansluiting uit voorzorg eenzijdig geblokkeerd omdat er toen is vastgesteld dat er veel kosten in een korte tijd zijn gemaakt. Voorkomen is in dit soort situaties altijd beter dan genezen, dus het is in ieder geval al fijn dat je de oorzaak van het verbruik hebt gevonden en ook uitgeschakeld.  Op deze pagina kun je meerdere handige tips terugvinden om ongewenst MB verbruik te kunnen voorkomen. 

 

Mocht het lastig zijn om deze factuur in één keer te voldoen, dan kunnen we uiteraard een betalingsregeling afspreken. Dan mag je mij een privébericht sturen zodat we het verder kunnen afspreken. :blush:

 

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer