.

Beantwoord

Omschrijving incasso van factuur - Buckaroo?

  • 25 April 2014
  • 3 reacties
  • 2228 Bekeken

Hoi Simyo,


Waarom lijkt het de hele tijd alsof ik aan één of andere stichting geld geef als jullie het maandelijkse bedrag van mijn abonnement afschrijven? Ik wil op mijn bankafschrifte gewoon Simyo zien staan, niet één of ander vaag bedrijf dat Buckaroo Stichting Derdenge lden heet.

Komt echt belachelijk amateuristisch over.
icon

Beste antwoord door Kim 27 April 2014, 16:22

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Sjimbo,

Ik snap je punt. Omdat Kim vandaag niet aan het werk is, heb ik deze vraag even verder opgepakt. Ik heb je dus vandaag gemaild. Excuses voor de verwarring. Juist omdat we willen dat het voor klanten duidelijk is welke partij geld afschrijft, heb ik jouw topic met urgentie opgepakt. Ik heb je vanochtend ook 2 keer gebeld (privé nummer). Wat mogelijk is, is dat een bepaalde groep klanten een andere omschrijving heeft. Hierover heb ik zojuist een update gekregen. Het klopt dat bij de omschrijving de naam Simyo mogelijk niet te zien is. Dit gaan we zo snel mogelijk herstellen zodat dit in het vervolg niet meer gebeurt. Wat echter wel altijd zo is geweest, is dat de naam 'Buckaroo Stichting Derdengelden' op je afschrift staat.

Ik kan me goed voorstellen dat je graag in 1 oogopslag Simyo wilt zien en niet 'Buckaroo Stichting Derdengelden'. Omdat wij ons betaalverkeer door deze partij laten afhandelen, kunnen we dit helaas niet wijzigen 😞.

In ieder geval bedankt voor je feedback 🙂.

Groetjes,

Alex
Hoi,

Je hebt het over een factuur. Ik wist niet eens dat jullie facturen stuurden? Ik dacht dat het gewoon automatisch van mijn bank werd afgeschreven, dus ik weet niet zo goed wat je bedoeld. Of bedoel je bankafschrifte ipv factuur? 😕 Dan moet je dat zeggen...

Overigens, met amateuristisch bedoel ik dit soort dingen: je zegt dat jij me een mail hebt gestuurd hierover, maar dat is je collega Alex geweest. Tenzij jullie bedachtte namen gebruiken en jij Kim én Alex bent? 😕

Laat deze topic maar lekker zitten, jullie weten heel goed wat er te zien is op mijn bankafschrifte maar willen dit blijkbaar niet veranderen. Zoals ik in mijn vorige post omschreven heb 'Buckaroo Stichting Derdenge lden' daar hebben jullie geen printscreen van nodig. Ik vind het sowieso al raar dat een betalingsbedrijf een stichting is en jullie reacties maakt dat Simyo alleen nog maar amaeuristischer overkomt.

Dus zolang jullie die naam op de afschriften niet veranderen hoeven jullie me verder niet lastig te vallen en kunnen jullie deze topic sluiten.
Badge +6
Hoi Sjimbo, welkom op het forum van Simyo!

Buckaroo is het betalingsbedrijf dat onder andere de incasso's voor ons doet.
Maar in de omschrijving van de automatische incasso van je factuur staat vermeld dat het een betaling betreft inzake Simyo, toch? 😕

Ik heb je ook een mail gestuurd met de vraag of je een print screen kunt sturen van wat jij precies ziet staan. We willen graag dat het zo duidelijk mogelijk is voor klanten. Als je een email terug gestuurd hebt, zou je dan hier een berichtje kunnen achterlaten waarin je aangeeft dat je de email hebt beantwoord? Ik ga er dan meteen mee aan de slag 🙂.

Reageer