.

Beantwoord

Nieuw Simyo Prepaid klant, hoe komt het dat ik een Prepaid simkaart moet betalen?

  • 15 December 2015
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Badge
Hallo even n vraag ik heb simyo prepaid 27,50 en n nieuw simkaart
Deze heb ik bv 2dec besteld en pas 14 dec gebruik nu zie ik dat er kosten eraf zijn gehaald (5euro)op 2 dec terwijl ik m nog niet geactiveerd heb.
graag n reactie hoe dit kan
icon

Beste antwoord door Naomi 16 December 2015, 09:56

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik denk dat je deze prepaid simkaart hebt besteld:

Reputatie 4
Badge +10
Hoi alleke, welkom op het Simyo forum!

Ik heb je gegevens even doorgenomen 🙂 Ik zie dat je de Prepaid simkaart met € 22,50 aan beltegoed hebt besteld. Je betaalt dan alleen € 15,- en ontvangt € 7,50 gratis aan beltegoed. Daarbij is er € 5 in rekening gebracht voor de simkaart en is er weer € 5 toegevoegd. Wanneer je op Mijn Simyo kijkt dan zie je dit ook terug. Als je al het beltegoed bij elkaar optelt, dan zie je dat je in totaal € 22,50 had.

Heb je nog vragen?

@Scotsman; dankjewel voor je reactie. In dit geval ging het om een andere Prepaid bestelling waarbij je zelf € 15 betaald en € 7,50 gratis krijgt. Ik begrijp dat je dit natuurlijk niet terugziet, omdat je de gegevens niet hebt. Bedankt in ieder geval 🙂

Reageer