Beste antwoord door Kim1
SMS- berichten die vanuit het buitenland verzonden
SMS- berichten die na 72 uur niet afgeleverd kunnen worden
SMS- berichten die naar een niet bestaand nummer worden verstuurd
Weet als geen ander hoe je een gesprek eindigt met een positieve...
Leer het hele team kennenBeste antwoord door Kim1
Volgensmij is dit de SMS centrale van kpn/simyo. Het zou kunnen dat je telefoon automatisch op een buitenlands netwerk aanmeldt. Stel je telefoon voor de zekerheid in op handmatig zoeken naar netwerk. en selecteer dan NL KPNZou je mij misschien uit kunnen leggen hoe je dit stap voor stap kunt doen, ik ben 62, en ik heb net een samsung Galaxy Gio, en ben nog niet geheel kundig in het gebruik ervan, bvd, Tessie
Op mijn laatste factuur staan tientallen smsjes die ik verstuurd zou hebben uit het buitenland, nl. naar nummer 0031653131313. Dit nummer is bij mij echter onbekend. Hoe kan dit?Ik ben net zelf terug uit Turkije, en vond op mijn simyo verbruik een afschrijving van mijn pripaid tegoed van -/-8,50, van17 afgeschreven info- berichten waar ik niet om gevraagd hebt, ik heb ze ook meteen gewist , het nummer van die info-berichten is ook 0031653131313, heeft iemand enig idee hoe je deze vorm van ongevraagde sms info berichten kunt blokkeren.
Hoi Tessie,Ik heb die binnenkomende sms-en niet zelf gesms-t, het waren een soort ballonnetjes met turkse titels waar ik niets van snap, die smsjes kwamen ook alleen op mijn mobiel als ik buiten was, in het hotel kwamen ze niet op mijn mobiel, wij waren met kennissen, en elke keer als we buiten waren ging mijn mobiel piepen en ja hoor, 4 tot 8 berichten en allemaal in de zelfde trant (turks), thuisgekomen mijn prepaid verbruik gechekt, en er waren 17 x 0,50 afgehouden van mijn tegoed, op 0031653131313, en dat schijnt een service nr. van de KPN te zijn, daarna heb ik mijn mobiel in mijn hotelkamer gelaten, en dat is maar goed ook, anders had het nog meer gekost, ik heb 2 smsjes gestuurd naar mijn familie en ook die zijn gewoon keurig betaald.
Kan het niet zijn dat je zelf hebt gesmst? Turkije is zone 2, met een tarief van 50 cent per sms. Infoberichten zijn gratis.
Beste Tessie,Als je zelf een sms gaat versturen, moet ik toch zelf een bericht schrijven, neem ik aan, die ballonnetjes kwamen gewoon ongevraagd binnen op mijn mobiel. Ik heb ook nog iemand gesproken die vorig jaar op vakantie precies hetzelfde heeft gehad. Bizar maar waar!
Sms-berichten vanuit het buitenland worden op het verbruik weergegeven als sms-berichten naar het nummer van onze berichtencentralen (0653131313). Het gaat hier dus niet om ontvangen sms-berichten (het ontvangen van sms-jes in het buitenland is gratis), maar om verzonden berichten.
Groetjes,
Manisha
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.