.

Beantwoord

Negatieve factuur gemarkeerd als niet betaald.

  • 20 July 2017
  • 6 reacties
  • 118 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7
Rond 21 mei dit nummer omgezet van prepaid naar abonnement. Omdat ik nog een flink saldo had leidde dat tot een negatieve factuur.
Dat negatieve bedrag zou dan met een volgende factuur worden verrekend. Ik zie dat dit inmiddels gebeurd is.

Waar ik me zorgen om maak is dat die negatieve factuur gemarkeerd staat als niet betaald, en dat straks dit nummer geblokkeerd wordt omdat er niet betaalde facturen staan.
Slechte automatisering, vakantiekrachten of gebrek aan koffie: allemaal redenen die dit kunnen veroorzaken.

Kunnen jullie deze factuur op betaald zetten, of mij garanderen dat ik me zorgen maak om niets?
icon

Beste antwoord door Asma 21 July 2017, 12:32

Bekijk originele reactie

6 reacties

Zal vast een weergave fout zijn Wim. Maar snap je punt.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Wimj12,

Ik snap heel goed dat jij je afvraagt of alles wel goed gaat op deze manier.

Maak je vooral geen zorgen, er staat 'niet betaald' omdat dit een negatief factuur is. Deze kunt je ook helemaal niet betalen. Staat erg gek natuurlijk, je aansluiting wordt niet geblokkeerd. Je kunt er gerust op wezen dat alles goed gaat op deze manier. :$

Kun je mij nog een screenshot sturen van hoe dit eruit ziet? Dan zal ik mijn collega die hierover gaat ervan op de hoogte stellen. Goed?

@ Ray, thanks!

Groetjes,
Asma
Reputatie 7
Badge +7
Ik heb per mail een screenshot gestuurd.
Badge +7
Hoi wimj12,

Top! Ik zie dat mijn collega die je per mail heeft geholpen, dit ook heeft doorgestuurd naar onze financiële afdeling. Zij gaan hier naar kijken.

Zodra ze meer weten, hoor je dit van de collega die je nu per mail aan het helpen is. Goed?

Groetjes,
Samantha
Reputatie 7
Badge +7
Ik heb inderdaad mail gehad van een collega. Ik wacht verder op zijn reactie.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi wimj12,

Dat is helemaal top! Laat je het ons weten als je ons nog nodig hebt?

Groetjes,
Caspar

Reageer