.

Beantwoord

Na Simyaardag hoge internetkosten. Hoe kan dit?

  • 23 March 2017
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Badge
Hallo,

Over de maand februari moet ik € 45,-- betalen. Dit accepteer ik niet. Ik kreeg van u simyo 1 Gb internet cadeau in januari. Nu heb ik dit lang niet verbruikt. Mijn internet staat altijd uit. Omdat ik van u het cadeau 1 Gb in januari kreeg, Heb ik internet aangezet op mijn mobiel, maar begin februari vergeten uit te zetten. Belachelijk dat ik nu zoveel moet betalen. Ik kan dit helemaal niet betalen. Ik heb maar een abonnementje van € 3,-- per maand.

Ik verzoek u mijn nota te wijzigen naar € 3,--.
icon

Beste antwoord door Asma 24 March 2017, 10:11

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Ho LailaBrink,

Welkom op het Forum!

Ik vind het ontzettend vervelend dat je factuur zo hoog uit is gevallen. Ik kan mij goed voorstellen dat je hier erg van bent geschrokken! :S

Om je Simyaardag te vieren geven wij 1000 gratis MB weg. Op het moment dat je geen internetbundel hebt, sturen wij je een e-mail met meer uitleg hoe je dan toch gebruik kunt maken van de MB's. Om hoge kosten buiten je bundel te voorkomen, houden we je ook op de hoogte als de maand bijna voorbij is. In deze mail geven wij aan dat je de optie 'Internet op je mobiel' uit kunt schakelen via Mijn Simyo. Wanneer je zonder internetbundel door blijft internetten, brengen wij hiervoor 15 cent per MB in rekening. Balen dat je de optie hierna niet hebt uitgeschakeld. :(

Omdat ik mij goed kan voorstellen dat je hier helemaal niet van bewust was, wil ik je eenmalig tegemoetkomen in de gemaakte kosten. De internetkosten buiten je bundel kunnen wij tegen een extra bundel van € 5,- verrekenen. Dit houdt in dat de kosten van je februari factuur dan wordt teruggebracht naar € 8,-. Vind je dat een goed idee? Ik zorg er dan voor dat de eenmalige tegemoetkoming wordt verwerkt.

Als je andere vragen hebt, dan kun je mij dit gerust laten weten!

Groetjes,
Asma
Badge
Hallo Asma,

Dat vind ik een goed idee.

Vriendelijke groet,

laila Brink
Reputatie 7
Badge +10
Hoi LailaBrink,

Sorry voor de late reactie! Ik heb net gereageerd op je nieuwe topic. Ik heb dit allemaal voor je in orde gemaakt 🙂 Dankjewel voor je reactie.

Groetjes,
Jihane

Reageer