.

Beantwoord

Mijn vergoeding is nog niet verwerkt. Hoe kan dat?

  • 8 August 2017
  • 9 reacties
  • 102 Bekeken

Badge
Lieve Simyo,

Ongeveer twee weken terug had ik een (in eerste instantie ) onverklaarbaar hoge rekening. Van 10 naar 117. Ik jullie natuurlijk gebeld, maar werd netjes gerustgesteld, zo goed dat toen ik hier op het forum dezelfde vraag stelde als aan de telefoon dat ik vroef of Lu een muffin kon krijgen. En die kreeg die ook! Eind goed al goed zal je denken.

Maar aan de telefoon en op het forum werd bevestigd dat ik mij geen zorgen hoefde te maken en dat ik spoedig een mailtje van Finance zou krijgen. Maar dit is dus nog niet gebeurd en in de app staat de rekening nog steeds op 117. Nu ben ik as we speak onderweg naar schiphol, en wou even weten wat er rond de 17de op mijn bankrekening gaat gebeuren, want dan kan ik daar rekening mee houden. Ijsje minder nemen e.d haha

Groet,
Benji
icon

Beste antwoord door Asma 13 August 2017, 12:08

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi BenjiBouwman,

Aaaah, dat is niet de bedoeling! Onze excuses hiervoor.

Ik zal voor de verbruikskosten een terugbetaling aanvragen. Houd er rekening mee dat je juli factuur rond de 20ste wordt geïncasseerd. Maak je vooral geen zorgen, want je kunt dit bedrag storneren zodat je genoeg ijsjes kan halen tijdens je vakantie! :D

Mijn collega's van de financiële afdeling zullen de verbruikskosten niet terugbetalen, maar in mindering brengen van je juli factuur. Je kunt je factuur (met aangepast bedrag) dan betalen via de herinneringsmail die je van ons zult ontvangen. Vind je dat een goed idee?

Groetjes,
Asma
Badge
Ha Asma,
Klinkt prima! Ik neem aan dat ik nog een tweede mail krijg van financien? Aangezien de mail dat mijn factuur klaar staat wederom het hoge bedrag aan geeft:)

Groetjes vanaf La Palma
Reputatie 5
Badge +9
Hoi BenjiBouwman,

Dat klopt! Je krijgt een e-mail zodra de financiële afdeling het bedrag heeft aangepast. Heb je hier nog verder vragen over?

Groetjes,
Caspar
Badge
Ha Caspar en Astma,

Nog steeds geen mail gehad 🙈
Of ben ik gewoon ongeduldig? haha

Groet,
Benji
Reputatie 6
Badge +7
Hoi hoi Benji,

Hoe was het in La Palma? Leuke vakantie gehad?

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en zie dat jij je juli incasso nog niet hebt gestorneerd. Klopt dat? Als jij je factuur niet storneert, dan klopt het dat je nog geen mail hebt gehad.

Maak je geen zorgen, je hoeft je incasso niet te storneren hoor. Als je alles zo laat, dan zullen wij de verbruikskosten binnen twee weken aan jou terugstorten.

Laat je het weten als je hier meer over wilt weten?

Groetjes,
Asma
Badge
Ha Astma,

Vakantie was heerlijk! Dank je :)

Had inderdaad het nog niet teruggedraaid, omdat ik dacht dat ik eerst een mailtje zou krijgen. Ik was bang dat ik anders Simyo niet zou betalen en dat jullie dan boos zouden worden, dus heb inderdaad het volledige bedrag betaald.
Maar als ik het nu goed begrijp hoef ik nu niks te doen en alleen te wachten?

Dat kan ik namelijk heel goed haha.

Groet,
Benji
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Benji,

Goed om te lezen dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad! 🙂

Wat je zegt klopt! Je hoeft nu alleen nog maar af te wachten, de vergoeding zal binnen twee weke op je rekening worden teruggestort.

Laat je ons weten wanneer je het hebt ontvangen?

Groetjes,
Els
Badge
Ik heb het ontvangen! DANK! 😃 😃 :D

Ik vind jullie allemaal heel lief, weet dat en voel dat op zo regenachtige dag als deze.
Nogmaals dankje 🙂
Reputatie 5
Badge +9
Hey BenjiBouwman,

Jouw reactie maakt de dag een stuk zonniger. Graag gedaan namens mijn collega's en we wensen je allemaal nog een fijn weekend!

Groetjes,
Caspar

Reageer