Ik ben al bijna 2 jaar trouwe klant, maar ben sinds dit weekend erg geschrokken en erg ontevreden. Klaarblijkelijk is zondagavond mijn simkaart van Simyo gestolen. Hier kwam ik achter nadat ik maandagmiddag een melding kreeg van plotseling hoogverbruik. Jullie gaven aan dat de simkaart geblokkeerd was, maar vervolgens is er na de eerste 100 euro nogmaals 100 euro verbruikt voordat deze volledig geblokkeerd is. Ik gebruik deze simkaart al enige maanden niet. (Zie mijn verbruik). Ook al snap ik dat er een stuk eigen verantwoordelijkheid in zit: dit lijkt me niet normaal. Allereerst, omdat ik na constateren totaal geen controle heb gehad over het blokkeren, waardoor de schade dubbel opgelopen is. En ten tweede lijkt het me bizar dat als er in minder dan 1,5 dag 1,5+ GB is gebruikt, terwijl er al maanden niet mee is gebeld er hier geen alarmbellen afzijn gegaan binnen jullie systeem. Aangezien het om zoveel geld buiten de bundel gaat lijkt het mij normaal daar al veel eerder, namelijk ver voor de 100 euro een bericht van uit gaat, waardoor deze dan wel onmiddelijk geblokkeerd wordt, dan wel een waarschuwing per mail uitgaat. Sms heeft immers weinig zin waneer er sprake is van ongemerkte gestolen goederen.
Ik hoop dat jullie dit zo snel mogelijk voor mij kunnen oplossen, zodat ik nog een trouwe klant kan blijven. Mijn intentie was om mijn abonnement door te zetten naar mijn moeder, maar op deze manier vind ik het veel te gevaarlijk om nog van jullie diensten gebruik te maken en sluit ik het abonnement liever in zijn geheel af.
Met vriendelijke groet, Lisette
Beste antwoord door Jihane
Bekijk originele reactie