.

Beantwoord

Mijn simkaart is geblokkeerd vanwege hoogverbruik. Kunnen jullie me helpen?

  • 11 February 2018
  • 5 reacties
  • 126 Bekeken

Badge
Dag Simyo ,
ik kreeg zojuist, nadat ik mijn telefoon een weekend kwijt was een melding van hooggebruik op Mb s. Mijn abbo is nu geblokkeerd. Ik weet niet wat te doen. Wat er is gebeurd. Daar ik ook niet in staat ben in een x het bedrag kan betalen deze maand om het te de -blokkeren. Kunnen jullie iets voor mij betekenen. Inzake betaling in termijn.

ik kan dit ook nergens verhalen bij iemand. Daar hij zojuistgevonden is door een kennis in zijn restaurant..

kunnen jullie mij ajb helpen hiermee.
Mij kon jullie dit weekend ook niet bereiken om hem te blokkeren. Nadat ik ontdekte dat hij weg was.

Gr Japke
icon

Beste antwoord door Niels 12 February 2018, 14:01

Bekijk originele reactie

5 reacties

Mocht het weer een keer voorkomen dat je jouw telefoon kwijt bent o.i.d. ga dan naar je MijnSimyo - instellingen - simkaart en blokkeer je simkaart.

Nu je hoogverbruik hebt kun je een aan betaling doen, log in op je MijnSimyo. Meer info daar over lees je hier.

Over een eventuele uitstel betaling of betalingsregeling zal een moderator je hier in dit topic benaderen.
Badge
Dank je wel voor je reactie. Inmiddels simyo vanmorgen telefonisch gesproken en het is opgelost.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Japke77,

Wat onhandig dat je dit weekend je telefoon kwijt was. Vreemd dat er juist in deze dagen hoogverbruik is ontstaan. Fijn om te lezen dat je inmiddels door een van mijn collega's geholpen bent 🙂 Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Bedankt voor je reactie en tips, Ray! De simkaart blokkeren als je deze kwijt bent is zeker een goede optie.

Groetjes,
Niels
Badge
Lang verhaal Niels, telefoon kwijt en toen al wat mbs verbruikt vervolgens gisteren terug gekregen van een vriendin. En s avonds in de oplader gelegd. Toen heb ik op WiFi stand iets gedownload en is onze WiFi uitgevallen en is de telefoon over gesprongen naar 3G. Terwijl er al niet veel Mb s meer waren. Zonder dit door te hebben, ik was ergens anders in huis. Krijg ik savond s ineens die melding.
Weet ook dat ik nu thuis 3G uit moet zetten. Zodat dit niet meer kan gebeuren
Reputatie 6
Badge +5
Hi Japke77,

Aha, situaties als deze kunnen inderdaad wel eens voor komen. Slim om mobiel internet thuis uit te zetten 🙂 Zelf doe ik dit ook altijd voor de zekerheid. Mocht je verder nog iets willen weten, dat weet je waar je ons kan vinden!

Groetjes,
Niels

Reageer