Beste antwoord door Kevin
Bekijk originele reactieMijn simkaart is geblokkeerd door een betalingsachterstand, wanneer kan ik weer bellen na betaling?
Ik had een betaalachterstand, deze heb ik gister (te laat) betaald. Ik heb daarna een SMS van jullie ontvangen, dat mijn betaling is ontvangen en verwerkt. Wanneer kan ik verwachten dat mijn internet het weer doet?
Hoi Ojihan,
Welkom op ons forum!
Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je aansluiting weer actief is 😊
Als we je nog ergens anders mee kunnen helpen, let us know!
Groetjes,
Bas
De facturen zijn betaaldÂ
Kunt u bij mij kijken of de blokkade opheffen?
Â
Hoi Alyt,
Welkom op het Simyo forum!
Ik heb de betaling even nagekeken en alles is ondertussen binnen. Ik heb de blokkade nu handmatig van je simkaart gehaald. Als je je toestel opnieuw opstart dan werkt alles weer!
Groetjes,
Kevin
Welkom op het Simyo forum!
Ik heb de betaling even nagekeken en alles is ondertussen binnen. Ik heb de blokkade nu handmatig van je simkaart gehaald. Als je je toestel opnieuw opstart dan werkt alles weer!
Groetjes,
Kevin
Thanx @Musicboyjur , Ik heb dat al enkele keren geprobeerd. Ik heb ook gebeld met Simyo om te kijken of ze het zo kunnen deblokkeren, maar ze zei dat ik 3 werkdagen moet wachten. Dus ik baal, maar het is niet anders.
Vaak helpt het in dat geval om de telefoon even een keer te herstarten, als de betaling inderdaad verwerkt is zou je weer internet moeten hebben.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.