.

Beantwoord

Mijn simkaart is geactiveerd. Hoe komt het dat mijn verbruik niet van mijn bundels af gaat?

  • 4 January 2017
  • 4 reacties
  • 119 Bekeken

Ik had een vraag .
Heb vandaag mijn simkaart binnen gekregen en kreeg een melding dat die geactiveerd was.
Ik kijk net op me app en lopen de kosten alleen maar op..
En er is niks van m'n minuten en smsen af
Terwijl ik ze beide heb gebruikt ?
icon

Beste antwoord door Samantha 5 January 2017, 12:50

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je bedoelt de Simyo app? Je vraag is wat verwarrend.
De verbruiksgegevens in de app / Mijn Simyo zijn nooit real time. Die gegevens worden een aantal keren per dag aangepast.
Badge +7
Hoi Davep,

Welkom bij Simyo en op ons forum! :)

Wat vervelend dat je op de app je kosten ziet oplopen! Wat bedoel je hier precies mee? Op dit moment is al je verbruik van je bundels afgegaan. Op 5-1-2017 heb je 2 MMS'jes gestuurd, deze zijn wel in rekening gebracht omdat MMS'jes buiten je bundel vallen.

Of bedoel je misschien de abonnementskosten? Op je factuur van januari zie je de aansluitkosten van € 14,99, de abonnementskosten van januari van € 23,40 in totaal en de abonnementskosten van februari van € 36,00. Omdat we de abonnementskosten altijd een maand vooruit factureren, betaal je nu de abonnementskosten voor 2 maanden. Al bestaande Simyo klanten hebben namelijk hun abonnementskosten van januari al op hun factuur van december betaald. Volgende maand krijg jij dus ook een factuur met de abonnementskosten van alleen maart.

Is het zo iets duidelijker wat er gebeurt is?

Groetjes,
Samantha

@ de leon, Bedankt voor het meedenken 🙂
Ik heb nu opeens een kosten van 74 euro.
Ik raak er een beetje verward van.
Hij was eergisteren nog 54 euro ?
Badge +7
Hoi Davep,

Wat jammer dat hier onduidelijkheden over bij je zijn! Daarom probeer ik je dit graag nogmaals uit te leggen :)

Het bedrag van € 74,00 is als volgende tot stand gekomen:
- De aansluitkosten van € 14,99. Deze worden in rekening gebracht op het moment dat je je simkaart activeert. Don't worry, deze betaal je maar één keer ;)
- De abonnementskosten van januari van € 23,40. Deze abonnementskosten bestaan uit € 6,30 voor je belbundel, € 12,60 voor je internetbundel en € 4,50 voor je 4G bundel. Omdat we de abonnementskosten altijd een maand vooruit factureren, stonden deze abonnementskosten bij de andere Simyo klanten al op de factuur van december. Omdat je toen nog geen klant van ons was, komen deze abonnementskosten bij jou op je factuur van januari erbij te staan.
- De abonnementskosten van februari van € 36,00. Deze abonnementskosten bestaan uit € 7,00 voor je belbundel, € 24,00 voor je internetbundel en € 5,00 voor je 4G bundel. Omdat we de abonnementskosten vooruit factureren, staan de abonnementskosten van februari op je factuur van januari.

Dat je eerst een andere prijs zag, komt onder andere doordat je je internetbundel hebt aangepast. In januari heb je een internetbundel van 2000 MB voor € 14,00, in februari heb je een internetbundel van 4000 MB voor € 24,00. Voordat je deze aanpassing deed, zag je nog € 20,00 als prijs voor je internetbundel van februari staan.

Hopelijk heb ik nu de verwarring een beetje bij je weggenomen. Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes.
Samantha

Reageer