.

Beantwoord

Mijn nummer is afgesloten. Wanneer word ik weer gedeblokkeerd?


Hallo.

Ik heb gisteren contact gehad met een medewerker omdat twee aansluitingen zijn geblokkeerd. Hij verzekerde me dat het een fout was van de simyo en dat het weer aangesloten zou worden. De betalingen zijn allang verwerkt en ik heb nog steeds geen aansluiting. Graag vandaag een oplossing!
icon

Beste antwoord door Tiury 3 August 2015, 17:22

Bekijk originele reactie

15 reacties

Vandaag wordt moeilijk ben ik bang. Simyo is niet geopend in het weekend. Heel sporadisch is er een moderator te vinden op het forum. Je kan het ook op Twitter proberen, misschien heb je daar meer kans.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi marous,

Sorry dat mijn collega een toezegging heeft gedaan die uiteindelijk nergens naartoe heeft geleidt. Volgens mijn gegevens is de betaling gisteren pas verwerkt en heeft mijn collega van het backoffice team je aansluiting weer geactiveerd. Dit laatste had automatisch gebeuren, dus we gaan uitzoeken hoe het komt dat dit niet is gebeurd.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je hulp Raytje 🙂.
Hallo. Ook ik heb gisteren via de link betaald maar niks hoor..wel uit en aan gezet.
Gr jo
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Verboom71, welkom op het forum :)

Bij jou is er iets meer aan de hand dan een enkele niet betaalde factuur.
Er stond nóg een factuur open, maar inmiddels hebben we het anders aangepakt. Jouw nummerbehoud was in april afgekeurd, waardoor je bundels niet waren ingegaan.
Hierdoor heb je alleen maar buiten bundel gemaakt en waren je facturen zo hoog.

Op twee juli heb je aangegeven dat je graag je bundels wilde activeren. dit is helaas door een fout van onze kant niet goed gegaan, waardoor je hoe kosten bleef maken.
Samen met onze financiële afdeling heb ik besloten dat we alle kosten die anders binnen je bundel waren gevallen gaan vergoeden vanaf het begin dat je klant bent bij ons.
Dit houdt in dat voor de factuur van april er €28,40 teruggestort gaat worden en voor de factuur van mei is dat €103,66

Wél willen we graag nog weten of je misschien de factuur van juni handmatig overgeboekt hebt, of helemaal nog niet betaald hebt.
Dit in verband met een aangepaste iDeal link die we kunnen sturen of het terug te storten bedrag. Kun je me dit laten weten?

Het incasso van de factuur van juli is al geweest. Daar heb ik je over proberen te bellen. Onze financiële afdeling wil even afwachten of deze binnen komt. Wanneer het betaalt is, storten we daar het teveel betaalde voor terug.
Zo niet, dan krijg je daar ook per mail een aangepaste iDeal link voor.

Is dit zo duidelijk en ben je tevreden zo?
Hallo ernst
Hartelijk dank voor het antwoord..wat een service echt fijn..ik heb al vrijdag gebeld met een collega van jou en volgens mij was het nu goed zo
Wanneer kan ik het retour geld verwachten
Ik ben blij met de oplossing nogmaals hartelijk dank. Gr verboom72
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Verboom71,


Het was heel graag gedaan 😳 het is natuurlijk niet de bedoeling dat je met je Sim Only in de financiële problemen terechtkomt.
Ha ernst..wanneer kan ik het retourgeld verwachten..en de nieuwe links
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Verboom71,

Sorry voor de late reactie! Dit is niet onze bedoeling geweest.

Ik heb het voor je nagekeken. Als het goed is heb je ondertussen een nieuwe betaal link gehad via een e-mail. Dit gaat over de factuur van juni. Heb je deze ontvangen?

Daarnaast zijn er een aantal terugbetalingen geweest. Kun je deze terugvinden?

Als laatste wordt er op dit moment gekeken naar de rekening van juli. Hier heb je ook nog geen nieuwe betaal link van ontvangen. Morgen hoop ik hier meer informatie over te ontvangen. Natuurlijk laat ik aan je weten wat hier precies het proces voor gaat zijn. Onze betaal afdeling is aan het nagaan of jij hier nog een nieuwe betaal link voor moet ontvangen.

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Verboom71,

Bedankt voor je geduld! Ik heb zojuist begrepen waar het mis is gegaan voor de factuur van juli. Wij hebben een terugboeking gedaan en vervolgens is het bedrag toch nog teruggehaald naar jouw rekening. Mijn collega van de afdeling finance stuurt jou een nieuwe betaal link. Dit is het openstaande gecorrigeerde bedrag van juni & juli. Ik raad je aan deze zo snel mogelijk te betalen. Laat je mij weten of dit gelukt is?

Groetjes,
Angela
Hallo angela en ernst..
Ik krijg vandaag 2 linkjes binnen van 111 euro en 50 euro???? Van de week is r een incasso geweest van 17 euro en ja hoor ik ben weer afgesloten...heb de klanteservice al gebeld en die zou proberen het vandaag nog te deblokeren...maar nu is het niet leuk meer!!!!

Gr verboom71
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Verboom71,

Zoals Angela hierboven aangaf, kreeg je van ons nog twee betaal links van ons. Dit zijn de betalingen van juni en juli (inmiddels met ophoging). Deze bedragen zijn gecorrigeerd en opnieuw naar je toegestuurd. Je bent dus terecht geblokkeerd vanwege deze twee openstaande facturen. We zullen je aansluiting weer activeren zodra we deze betaling hebben ontvangen 🙂.

Groetjes, Tiury
Hoe kan het dan een nota zijn van 111 euro
Ik heb 2 betalibgen terug gehad maar die link van gisteren van 111 klopt niet..heb wel de nota van juli voldaan en aug is ook al betaald..
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Verboom71,

Sorry dat het niet duidelijk is. Het ging in eerste instantie om een rekening van €139,15. Deze had je netjes betaald. Je kreeg voor dit bedrag een terugbetaling van €111,15. Dat bedrag is op jouw rekening gestort. Vervolgens heb je de rekening van €139,15 teruggehaald. Dit betekent dat de rekening dus weer openstaat en dat de terugbetaling weer terug naar ons moet komen om het weer recht te trekken. Begrijp je dit?

Groetjes,
Angela

Reageer