.

Beantwoord

Mijn factuurbedrag klopt niet, hoe komt dit?

  • 1 September 2014
  • 3 reacties
  • 456 Bekeken

Badge
Ik heb in juli mijn abb veranderd voor de maand augustus. Van 200mb naar 500mb. Dit ging super zodat ik voor de vakantie genoeg mb's had. Nu heb ik begin augustus mujn abb meteen weer ingesteld op mijn oude verbruik van 200 mbs. Op de app en de website zie ik dit ook correct terug.
Maar jullie halen van mijn rekening voor de maand september nog een keer het hoge bedrag van mijn rekening.
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn dit in orde te maken.

Groetjes Tamara
icon

Beste antwoord door Naomi 3 September 2014, 13:57

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi tam1978, leuk dat je je vraag op het forum stelt :D

Ik heb je topic even verplaatst naar het onderwerp Factuur. Op deze manier blijft het forum een beetje overzichtelijk :)

Super slim om je internetbundel voor een maandje te verhogen! Ik zie inderdaad staan dat je vanaf 1 september weer de Internetbundel 200 hebt. Alleen voor de maand augustus had je de Internetbundel 500. Op je factuur van juli stonden de abonnementskosten van de maand augustus. De abonnementskosten worden een maand van tevoren in rekening gebracht. Om deze reden was je factuur van juli hoger. Op je factuur van juni en de komende factuur van augustus staan je gebruikelijke abonnementskosten van € 13,- 🙂 Je factuur van augustus zal eind september, rond de vierde donderdag worden geïncasseerd.

Heb ik je vraag zo goed beantwoord?
Badge
Bedankt voor je reactie. Ik heb het even na gekeken op mijn rekening en het klopt helemaal wat je verteld.

Groeten Tamara
Reputatie 4
Badge +10
Hoi tam1978,

Graag gedaan. Fijn dat dit antwoord het een en ander verhelderd heeft :)

We zien je graag terug op het Simyo forum!

Reageer