.

Beantwoord

Mijn factuur voldaan, wanneer wordt mijn sim geblokkeerd?

  • 6 June 2015
  • 2 reacties
  • 240 Bekeken

Badge
graag zou ik vandaag gedeblokkeerd worden daar ik 2 dagen geleden mijn factuur heb voldaan
icon

Beste antwoord door Naomi 8 June 2015, 10:57

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Rust,

Hoe heb je de factuur voldaan?
Via het incassobureau IMNederland of via Mijn Simyo zelf.
En heb je het bij Simyo betaald via IDEAL of overschrijving.
Dit maakt namelijk uit in de behandel termijn.
Staat de rekening wel betaald in mijn Simyo?

Graag je reactie.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi rust46,

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Factuur. Het forum blijft op deze manier overzichtelijk.

Ik zie dat je op drie verschillende plekken je vraag hebt gesteld. Elk topic beantwoorden we. Je hoeft dus niet bang te zijn dat we je topic overslaan ook al heb je één keer een reactie geplaatst. Het zou fijn zijn als je voor de volgende keer op één plaats je vraag stelt. Op deze manier kan ik je sneller helpen en hoef ik niet te zoeken om te zien wat je op allemaal andere plekken nog meer hebt gezegd ;)

Fijn dat maikel.twinnie al het één en ander heeft gevraagd. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat het gaat om de factuur van maart. Deze factuur heb je te laat betaald. Hierom is je simkaart geblokkeerd. Je betaling wordt binnen drie werkdagen verwerkt. Met het verwerken wordt de blokkade ook opgeheven. Het is dus nog even afwachten.

Hebben we je vraag duidelijk beantwoord?

@maikel.twinnie; top om te zien dat je zo goed meehelpt 😳

Reageer