Op mijn laatste faktuur staan kosten voor internet nederland terwijl wij in het buitenland waren op vakantie. de mobiele data stond UIT. Ik kan natuurlijk bewijzen dat wij op vakantie waren.
Ik voel me behoorlijk in de maling genomen. Het gaat om een minimaal bedrag maar dit klopt niet. Ik verzoek u om binnen 5 werkdagen een schriftelijke verklaring en correctie. Indien ik over 5 dagen geen bevredigende oplossing heb vernomen, zie ik mij genoodzaakt diverse consumenten instanties en social media hiervoor in te schakelen. Ik hoop echter niet dat dat nodig is en vertrouw erop dat dit wordt rechtgezet.
Vriendelijke groet
Silvia van den Aardweg
Beste antwoord door Dries
Welkom op het forum! Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Factuur. Zo kunnen andere gebruikers jouw vraag wellicht wat makkelijker vinden :)
Ik kan me in jouw situatie voorstellen dat je raar opkijkt als je verbruik ziet staan, terwijl je weet dat je in het buitenland was. Ik wil dit dan ook graag voor je controleren. Zou je kunnen aangeven om welk verbruik het gaat? Dus de datum en het verbruik dat op de factuur staat wat volgens jou niet klopt? Zou je dan ook kunnen aangeven welke dagen je niet in Nederland was? Als je dit niet openbaar wil sturen, dan mag je het ook in een privébericht naar me sturen :)
Ik hoor graag van je.
@Scotsman, bedankt voor je antwoord!