.

Beantwoord

Mijn factuur bedrag klopt niet. Moet dit niet 23 euro zijn?

  • 29 October 2015
  • 12 reacties
  • 303 Bekeken

Reputatie 3
Badge +9
Mijn abonnement is 13 euro.

Een nieuwe simkaart besteld 'a 5 euro.

500 MB bijbesteld 'a 5 euro.
icon

Beste antwoord door Angela 30 October 2015, 13:47

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Vast een weergavefout, dat zien we vaker tegenwoordig...
Reputatie 3
Badge +9
Hey scotsman how r ya?
Reputatie 7
Badge +9
Nae bad pal! Days are getting short here in Embra but spirits are still high!
Reputatie 3
Badge +9
Nice bro...
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Martijn®,

Goed om je weer terug te zien op het forum! Dat moet inderdaad €23 zijn, we zijn onze rekenkunsten een beetje verleerd blijkbaar ;)

Zoals Scotsman al aangeeft, gaat het om een weergavefout. De regel met 'Vervangende simkaart (Simcard Fee)' mag je vergeten. Deze wordt ook niet berekend op je factuur. We doen ons best om dit probleem op te lossen.

Goed dat je het toch even komt checken :)

@Scotsman, dank u, dank u!

Groetjes,
Angela
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Angela,

Welkom bij Simyo en top dat weer goed komt. Ben niet anders gewend van een provider die al jaren de beste klantenservice heeft :)

Fijn weekend allen.
Reputatie 3
Badge +9
Ik ontving zojuist een sms dat ik data verbruikt heb zonder bundel :/
Tijdstip: 31/10 12:04 uur.

Mijn app zegt 498 MB 30/10 18:54 UUR.

What is happening !
Reputatie 7
Badge +9
Ik ontving zojuist een sms dat ik data verbruikt heb zonder bundel :/
Tijdstip: 31/10 12:04 uur.

Mijn app zegt 498 MB 30/10 18:54 UUR.

What is happening !


Halloween?
Reputatie 3
Badge +9
:-)

Maarja...kan ik nu met een gerust hart internetten, heb niet voor niets 500MB bijgekocht.
Reputatie 6
Badge +10
Hey Martijn 'met dat erretje'!

Vreemd dat je deze sms hebt gekregen van ons. Ik zie geen aanleiding voor het versturen van die sms. Ik zoek het voor de zekerheid even wat beter uit. Wat is de precieze inhoud van het bericht 🙂?

Groetjes, Tiury
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Tiury,

Ik heb de sms nog. Ik denk dat het met de overgang naar die extra 500MB's er wat mis gaat.
Mijn bundel was denk ik op en ging over....maar heel kort ziet het systeem die nieuwe bundel niet en maakt een sms aan.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Martijn®,

Bedankt voor je printscreen 🙂! Zoals je ziet versturen we twee soorten sms'jes. Voor klanten waarvan de internetbundel op is (sms 1) en een sms voor klanten die geen internetbundel hebben (sms 2). Jij hoort t.a.t alleen sms 1 te ontvangen, omdat je dus (ondanks dat hij op is) toch een bundel hebt. We gaan eens uitzoeken hoe het kan!

Groetjes, Tiury

Reageer