.

Beantwoord

Mijn dochter heeft buiten de bundel filmpjes gekeken. Valt er wat te doen aan de kosten?

  • 29 October 2017
  • 5 reacties
  • 114 Bekeken

Hallo,
Vanmiddag heeft mijn dochter (terwijl ik onder de douche stond) uit zichzelf filmpjes op mijn telefoon gekeken. Dit terwijl mijn bundel al bijna op was.ik heb een sms gekregen maar die kan ze nog niet lezen. Dit was nooit de bedoeling. Ik kan nu al zien dat mijn rekening een stuk hoger gaat uitvallen dan gebruikelijk in heel mijn abbonement periode. Is het mogelijk om de kosten van deze rekening iets milder te maken?

Graag uw reactie.

Mvg pascal
icon

Beste antwoord door Caspar 30 October 2017, 12:48

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Pascal1972,

Wat vervelend dat je kleine meid je op kosten heeft gejaagd.

Een moderator zal binnen korte tijd reageren. Of er een coulance aangeboden wordt weet ik niet, hiervoor moet je de reactie van de moderator afwachten.
Reputatie 7
Badge +6
Voor de toekomst toch maar schermbeveiliging inschakelen😉
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Pascal1972,

Welkom op 't forum :)

Jeetje zeg, jammer dat je dochter buiten de bundel is gaan internetten. Een foutje kan gebeuren natuurlijk. Ik heb je buiten de bundel kosten voor deze maand verrekend met een extra bundel van € 5,00. Verder heb ik ook 1000 MB voor je klaargezet zodat jij, of je dochter, deze maand toch nog kan internetten. Deze 1000 MB moet je wel op je Mijn Simyo nog even activeren!

Heb je hier nog vragen over?

@franswon en Ron H bedankt voor je hulp.
dank u ,super service.
wanneer kan ik de verrekening zien in mijn Simyo?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Pascal1972,

Graag gedaan! Je kan het nu al terugzien op je Mijn Simyo. Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Groetjes,
Caspar

Reageer