.

Beantwoord

Mijn abonnement is opgezegd, hoe zit het met mijn laatste factuur?

  • 3 January 2016
  • 6 reacties
  • 230 Bekeken

Badge
Morgen ga ik over op een andere provider met nummerbehoud, ik heb hier al eerder een vraag over gesteld hoe dat gaat ivm
de factuur e.d. omdat dat meestal gaat van de eerste van de maand t/m 30 of 31 van de maand.
Er werd mij gezegd dat het goed was dat ik dat vroeg en werd een agendapunt van gemaakt.
Hoe weet ik nu of dat het allemaal goed gaat, en dat ik dadelijk niet voor extra kosten kom te staan want staat niks van op factuur vermeld.
Ben niet van plan om voor hele maand te betalen terwijl er bijna nog niks van gebruikt is.
Ik heb van simyo ook niks geen schrijven of wat dan ook van gehoord.
groetjes Carla
icon

Beste antwoord door Sean 4 January 2016, 10:14

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge
Nou ja ik heb de vraag hier nu 2x gesteld, een keer onder mijn andere vraag en de andere hier, maar krijg geen antwoord meer.
Andere provider dus dan word er geen moeite meer voor gedaan. Jammer
Bedankt
Ik heb de indruk dat de moderator heel erg duidelijk is in haar antwoord in je andere topic..:)
https://forum.simyo.nl/factuur-betalen-65/zit-facturen-na-overstappen-nummerbehoud-31589
Badge
Mag duidelijk zijn maar eerlijk gezegd niet voor mij.
Ik kan nergens iets terug zien of wat dan ook.
Zelfs de factuur loopt nog 27 dagen
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Carla910,

Wat vervelend dat er nog onduidelijkheden zijn over je factuur. Je hoeft voor januari natuurlijk niet de volledige abonnementskosten te betalen. Omdat je de abonnementskosten vooruit betaalt, zullen wij dit achteraf verrekenen en terugstorten op je rekening. Ik wil je daarom ook vragen om de incasso niet te storneren. Als je hierover nog vragen hebt dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Sean

@Friesian bedankt voor je hulp.
Badge
Dank je wel,
nu is het duidelijk
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Carla910,

Ik vind het fijn om te horen dat het nu duidelijk is. Dankjewel voor het doorgeven. Mocht je nog met iets zitten, dan weet je ons te vinden 😉

Reageer