.

Beantwoord

Mijn abonnement is net begonnen en ik zie hoge kosten, hoe kan dat?

  • 1 June 2015
  • 9 reacties
  • 292 Bekeken

Badge
Hey,

ik heb zoveel problemen gehad bij jullie.............
ik heb nu 30 euro extra kosten gekregen omdat ik "buiten mn bundel was" en dat ik n internet bundel moet kopen........
MAAR ik heb al een internet bundel.... en ik was niet buiten mn bundel.... dus ik vind t nergens op slaan
80 euro voor 1 week gebruik maken van mn bundel? bekijk t

ik ga weg bij jullie.... ik hoop dat ik m'n geld nog terug kan krijgen... ik maak nu 1 week gebruik van t abbonnement
Wat kunnen jullie hier aan doen?

Gr.
icon

Beste antwoord door Ruud 2 June 2015, 17:23

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als je extra kosten hebt dan zijn er twee mogelijkheden.
1. Je hebt een bundel maar die raakte op en je bent niet gestopt met internetten waardoor je met zogenaamde buiten-bundel kosten te maken krijgt. Remedie: volgende maand een grotere bundel nemen.
2. Je hebt geen internetbundel. Als je dan toch gaat internetten (want dat kan ook al heb je geen bundel) dan betaal je vanaf het begin het buiten-bundel tarief per MB. Remedie: neem volgende maand een internetbundel.

Ik weet niet precies wat het probleem is, maar bij Simyo betaal je een vast (relatief hoog) bedrag per MB. De kosten per MB zijn aanzienlijk lager als je een bundel neemt (hoe groter de bundel, hoe lager de prijs per MB).
Badge
dat is dan heel raar want ik had vorige maand 1400MB over... aan internet data en 16 belminuten/smsjes
en klopt buiten je bundel is het 15 cent per mb.... maar ik had 1400mb over dus waar kan dit aan liggen?!!?
Reputatie 7
Badge +9
Een moderator (ben ik niet) kan in je gegevens kijken en kan hopelijk een verklaring geven.
Badge
hoe kan ik ze bereiken?
Badge +1
Bel, 1200 vanaf je simyo telefoon. Dat is gratis.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi dylanmaas71,

Welkom op het Simyo Forum:)

Ik heb direct even je aansluiting bekeken. Het valt mee gelukkig;)
Je hebt geen extra kosten gemaakt.

Wat jij ziet, zijn de kosten van je eerste factuur. Daarop staan bijvoorbeeld ook je aansluitkosten.
Voor meer uitleg over je eerste factuur kun je dit filmpje bekijken.:D


Kleine tip, bekijk dit artikel over dataverbruik eens. Je bent nu niet over je bundel heen gegaan.
Wel zie ik dat je in de laatste 3 dagen van mei 1/3 van je bundel verbruikt hebt:S

Is alles je zo duidelijk?

@iedereen, dankjewel voor jullie hulp.
Badge
maar ik had 2000mb? aan internet en maar 600-800 gebruikt...... hoe kan dat dan?
Badge
op de app stond dat ik 20 bel minuten en 2000mb heb voor mei.... dus dat klopte dan ook niet...?
dat is best wel slecht van jullie
Reputatie 5
Badge +11
Hoi dylanmaas71,

Wel zie ik dat je in de laatste 3 dagen van mei 1/3 van je bundel verbruikt hebt:S

Dan klopt dit toch:
maar ik had 2000mb? aan internet en maar 600-800 gebruikt

Dat is namelijk ongeveer 1/3 ;)

Door een mazzeltje heb je de volle 2000 MB gekregen voor maar een klein deel van de maand.
De belminuten werden wel gewoon naar rato berekend.

Is dit zo duidelijk voor je?

Reageer