.

Beantwoord

Melding incasso

  • 22 October 2013
  • 7 reacties
  • 7651 Bekeken

Hallo Ik krijg 5 meldingen dat een factuur niet geincasseerd kan worden. Is dit normaal?
Hoe kan het overigens dat een incasso mislukt?
Kan iemand van Symyo hier even op reageren

EPM Kraan
icon

Beste antwoord door Alex 23 October 2013, 01:24

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

7 reacties

Ik doe met je mee.....er is nog nimmer eenincasso mislukt bij mij en heb 5 mails ontvangen. Link in de mail komt ook niet bij Simyo of Buckaroo uit. Is Simyo gehackt ?
Op dit soort links klik ik bij voorbaat niet. Vaak phising mails...
Daarom graag even een reactie van SymyoĀ 
Badge
Ik heb zojuist ook zo'n mail ontvangen. Wat moet ik hiermee?
Sluit mij bij bovenstaande aan. Heeft simyo toevallig vergeten de rekeningen om te zetten naar IBAN? Of moeten wij dat zelf doen? Graag een reactie.
Ik krijg ook 5keer een melding dat AI niet lukt en ik handmatig moet betalen. Ik vertrouw het niet.
In het volgende draadje is hier wat over te lezenĀ 
https://forum.simyo.nl/stel-vraag-57/geen-paniek-over-emails-verzoek-om-betaling-14605/
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Het gaat inderdaad om een verkeerde email. Ik heb daarom dit topic geopend. Daar staat alle informatie die we tot nu toe hebben kunnen uitzoeken. Zodra we meer weten, plaats ik in dat topic een update.

Belangrijk! Het gaat niet om een phishing mail of hack. Dat hebben we al kunnen uitsluiten.

Bedankt voor jullie berichtjes hier :)

Ik zal dit topic sluiten om het overzichtelijk te houden.

Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex