Ik ben begonnen bij Tringg met onbeperkt bellen en sms-en voor 30 euro per maand. Toen is het overgegaan naar Simyo en KPN. Sinds die tijd betaal ik ineens regelmatig veel meer dan 30 euro. Navraag leert mij dat Simyo de belminuten naar boven afrondt.
Om dit oveschrijden van mijn bundel en dus de hoge kosten te vemijden zou ik graag een melding ontvangen wanneer ik de grens van mijn bundel bereik.
In een van jullie videootjes wordt gezegd door de helpdesk medewerker dat dat ook gebeurt, dat je een medling krijgt als klant.
Ik krijg echter nooit een melding. En dit onbeperkt bellen abonnement heb ik juist genoemen omdat ik niet meer tegen hoge kosten buiten de bundel gefactureerd wil worden.
Mijn belgedrag is heel onvoorspelbaar: dan bel ik weer 3 maanden lang maar 400 minuten per maan dan ineens 1280 minuten. Alhowel ik dat heel fair use vindt bij een afspraak van onbeperkt bellen, en een contractuele grens van 1250. Ben dan ook heel ontevereden over het feit dat ik toch nog af en toe een rekening van over de 100 euro krijg.
Ik doe echt niks raars. Ik bel en sms gewoon prive, niet zakelijk.
Hoe kan ik voorkomen dat ik over die bundel heen blijf gaan? Kan ik vragen of jullie mij een melding sturen?
Ik ben heel ontevreden over de uitwerkling van mijn aboinnement: onbeperkt bellen en toch incidenteel hoge rekeningen, terwijl ik in werkelijkheid zeer beperkt over de bundel heen ga en vaker een heel groot gedeelte van de bundel helemaal niet gebruik, dus er juist heel ver onder blijf zitten. Dan maak je van mij geen blije en tevreden klant.
Graag jullie reactie..
Met vriendelijke groet
Connie
Â
Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactie