.

Vraag

Mega bedrag buiten bundel, wat kan hier aan gedaan worden?

  • 21 May 2023
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Badge

Mijn zoontje is gisteren en vandaag over zijn bundel met internet. Ik begrijp dat daar extra kosten voor zijn en dat ik dat in de gaten had moeten houden. Maar €150,00 per gb is extreem hoog kan Simyo hier wat mee doen? 


Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.


2 reacties

Hallo @Rutger321 als je zoontje een Android-toestel heeft, kun je daar een datawaarschuwing en datablokkade op instellen om hoge kosten te voorkomen en dan verder te gaan via de wifi of een losse bundel bijkopen.

Binnen het toestel kun je precies zien op app-niveau waar de data aan opgesoupeerd is.

Wacht s.v.p. verder de reactie van een moderator af om over de te betalen extra kosten te praten.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Rutger321,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat er hoge kosten zijn gemaakt! Goed dat je contact opneemt. 

We raden inderdaad aan om altijd goed de waarschuwing sms'jes in de gaten te houden. Dit sturen wij bij 80% verbruik en 100% verbruik van de internetbundel. Als er na het ontvangen van deze berichten geen actie wordt ondernomen en het internet blijft aanstaan betaal je het buiten bundel tarief van €0,15 per mb. Om het beste uit de bundel te halen deel ik graag de volgende pagina met je: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel.

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat we voor je kunnen betekenen in de gemaakte kosten 😊.

Bedankt voor je reactie @JanD!

Groetjes,
Amy

Reageer