.

Beantwoord

Maximale MB’s bereikt, hoe kan dit?

  • 27 September 2022
  • 4 reacties
  • 65 Bekeken

Badge

Beste mensen, ik kan met mijn mobieltje niet meer op internet omdat ik de maximale MB’s zou hebben bereikt. Dit klopt niet. Mijn mobieltje ligt meer in de la dan dat ik het gebruik. Ondanks dat heb ik gemakshalve 500 MB bijgekocht. Deed m’n mobieltje weer aan en ja hoor…. was weer door m’n MB’s heen! Raar. Ik dacht nog aan een foutje en heb nog maar eens 500 MB’s bijgekocht. U raadt het zeker al… ik was meteen weer zogenaamd door al m’n MB’s heen. Nu wist ik zeker dat er bij Simyo iets niet goed zat en heb meteen uw online formulier ingevuld en uiteraard verstuurd. Dat was op 14 september. Hoewel er beloofd werd dat ik binnen 3 dagen een reactie zou ontvangen, is dat niet gebeurd. Vandaar dit bericht. Graag uw reactie en oplossing. 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 28 September 2022, 15:02

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Ootje,

Bedankt voor je bericht. Het is op dit moment super druk waardoor onze responstijd langer duurt dan je gewend bent van ons. Onze excuses hiervoor! Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt.

Je telefoon verbruikt eigenlijk altijd internet, ook als je er zelf niet achter zit. Dit komt omdat er apps op de achtergrond bijgewerkt worden, berichten die binnen komen etc. Het zou ook nog kunnen dat je toestel een download/update van een app aan het uitvoeren was. Ik wil graag met je meekijken wat er aan de hand is zodat wij ook samen tot een oplossing kunnen komen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik zoek je bericht wat je via ons contactformulier hebt verstuurd dan op. 

Groetjes,
Roeqajja 

Badge

Ha Roeqajja,

Dank voor je bericht.

Ik gebruik het hoofdzakelijk om het NOS nieuws te lezen.

Verder staat de telefoon altijd uit! Ook Bluetooth en WiFi staan standaard uitgeschakeld.

Ik begrijp dan ook helemaal niets van die te veel MB’s die ik medio september verbruikt zou moeten hebben.

Graag jullie uitleg.

Met dank en een hartelijke groet,

 

Reputatie 7

@Ootje Waarom plaats je je telefoonnummer op een openbaar toegankelijk form met tevens vermelding van je volledige naam. Heb je wel eens gehoord van identiteitsdiefstal? Je hebt toch de melding gezien dat je geen persoonlijke informatie moet posten? @Roeqajja vroeg je om haar een privé bericht te sturen….

@Roeqajja Omdat de TS niet meer haar bericht kan aanpassen, wil jij morgen ochtend direct haar nummer verwijderen?

Maar @Ootje, waarom heb je WiFi uitgeschakeld?!?! Bij gebruik van WiFi gebruik je juist geen 4G! 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Ootje,

Bedankt voor je reactie. Voor je eigen veiligheid heb ik je persoonlijke gegevens uit je bericht verwijderd. Ik raad aan om hier voorzichtiger mee te zijn in de toekomst, het Forum is namelijk openbaar. Dat betekent dat iedereen mee kan lezen!

Ik wil je nogmaals verzoeken om mij een privébericht te sturen. Je kunt hiervoor op de bijgevoegde link klikken 🙂.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer