.

Beantwoord

Ik heb een mail ontvangen dat mijn factuur klaar staat, maar hij staat nog niet online. Hoe komt dat?

  • 13 February 2017
  • 12 reacties
  • 155 Bekeken

Badge
Ik heb vandaag rond het middaguur een e-mail ontvangen dat mijn factuur klaar staat, maar op het moment van schrijven (20:30 uur) kan ik hem nog steeds niet downloaden. Er blijft staan dat hij "rond 16 februari" beschikbaar komt. Waarom dan nu toch al de e-mail?

NB. Dit gebeurde 5 maanden geleden ook al een keer. Zie mijn eerdere bericht met vrijwel de zelfde titel.
icon

Beste antwoord door Samantha 14 February 2017, 17:19

Bekijk originele reactie

12 reacties

Volgens mij worden facturen tegelijk geïncasseerd en die van januari staat er op en Wordt rond 23 februari 2017 afgeschreven (zo staat het bij mij) en die van deze maand verschijnt rond 16 maart 2017.

Je heb je bericht trouwens 3x geplaatst. Gaat iets niet goed denk :D

https://forum.simyo.nl/factuur-betalen-65/e-mail-ontvangen-nieuwe-factuur-klaar-staat-maar-account-deze-niet-beschikbaar-37388

https://forum.simyo.nl/factuur-betalen-65/e-mail-ontvangen-nieuwe-factuur-klaar-staat-maar-account-deze-niet-beschikbaar-37387
Badge
Ja, klopt dat het bericht 3x geplaatst is... Bij het versturen van de vraag kreeg ik een foutmelding "dat ik niet doorgestuurd kon worden" o.i.d. Vervolgens heb ik het nog 2 maal geprobeerd, voordat ik er achter kwam dat het bericht wel al geplaatst was (ondanks de foutmelding).

Ook vanochtend zie ik nog steeds niet mijn factuur van januari staan om te downloaden. Hij staat nog op "Verschijnt rond 16 februari". Zie ook bijgevoegde screenshots van de e-mail en de factuurpagina in Mijn Simyo.
Ik zie het staan.. Ik bedacht me net dat ik niet eens de mail heb gehad over de laatste factuur. Voor de zekerheid even gecheckt en nee inderdaad. Er lijkt iets niet goed te gaan dus. Moeten we beide even afwachten op een moderator 😃
Badge +7
Hoi tvdg,

Welkom op ons forum :)

Wat vreemd dat je factuur nog niet klaar staat op Mijn Simyo! Deze hoort daar wel te staan. De facturen worden online gezet vlak voordat we de eerste factuurmails verzenden.

Ik heb je factuur van januari alvast naar je gemaild, dan kun je hem in ieder geval bekijken. Mocht hij er op 16 februari nog steeds niet op staan, dan hoor ik dat graag! Als dit het geval is, gaat er duidelijk iets mis.

Hou je ons hiervan op de hoogte?

Groetjes,
Samantha

@Ray, Bedankt voor je hulp! Als het goed is, staat jouw factuur al wel online. Klopt dat? De mail over de nieuwe factuur wordt niet naar alle klanten tegelijkertijd gestuurd. De eerste groep ontvangt hem deze maand op 13 februari, de laatste groep op 16 februari. Ik verwacht dat jij hem dus nog moet krijgen 😉
Klopt staat wel online maar nog geen mail.. Was mij nog nooit eerder opgevallen dat ie wel eens eerder online stond dan voor de mail er was 😃
Reputatie 5
Badge +9
Ja dat is ook wel logisch haha. Als we telkens een e-mail versturen terwijl de factuur nog niet online staat, is dat niet zo handig 😛
Badge
Inmiddels staat de factuur ook online. Bedankt in ieder geval voor het toesturen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Tvdg,

Ik ben blij dat je factuur er nu wel staat 😃 Te gek! Laat je het weten als je in het vervolg nog ergens een vraag over hebt?

Groetjes,
Jihane
Ik heb nog steeds geen mail gehad..
Badge +7
Hoi Ray,

Fijn dat je dit doorgeeft! Er waren de laatste paar dagen inderdaad wat problemen met het verzenden van de factuurmails. Deze problemen zijn nu opgelost, dus de mails worden alsnog verzonden. Als je na het weekend nog steeds geen mail hebt ontvangen, hoor ik dat graag :)

Groetjes,
Samantha
Ik ga jou dan persoonlijk benaderen mevrouw Samantha 😛
Badge +7
Hoi Ray,

Ik was heel blij toen ik vanmorgen dat berichtje in mijn mailbox zag 😃 Gelukkig heb jij de mail inmiddels ook ontvangen! Nogmaals bedankt :)

Groetjes,
Samantha

Reageer