Beantwoord: Ik heb een mail ontvangen dat mijn factuur klaar staat, maar hij staat nog niet online. Hoe komt dat?

Tags:

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tvdg heeft ontvangen van andere leden.

tvdg auteur
Startend Simyaan
Reacties: 5
IJsbreker

IJsbreker

13 februari 2017, 20:37

Ik heb vandaag rond het middaguur een e-mail ontvangen dat mijn factuur klaar staat, maar op het moment van schrijven (20:30 uur) kan ik hem nog steeds niet downloaden. Er blijft staan dat hij "rond 16 februari" beschikbaar komt. Waarom dan nu toch al de e-mail?

NB. Dit gebeurde 5 maanden geleden ook al een keer. Zie mijn eerdere bericht met vrijwel de zelfde titel.
Gemarkeerd als antwoord

Hoi tvdg,

Welkom op ons forum :)

Wat vreemd dat je factuur nog niet klaar staat op Mijn Simyo! Deze hoort daar wel te staan. De facturen worden online gezet vlak voordat we de eerste factuurmails verzenden.

Ik heb je factuur van januari alvast naar je gemaild, dan kun je hem in ieder geval bekijken. Mocht hij er op 16 februari nog steeds niet op staan, dan hoor ik dat graag! Als dit het geval is, gaat er duidelijk iets mis.

Hou je ons hiervan op de hoogte?

Groetjes,
Samantha

@Ray, Bedankt voor je hulp! Als het goed is, staat jouw factuur al wel online. Klopt dat? De mail over de nieuwe factuur wordt niet naar alle klanten tegelijkertijd gestuurd. De eerste groep ontvangt hem deze maand op 13 februari, de laatste groep op 16 februari. Ik verwacht dat jij hem dus nog moet krijgen ;)

Bekijk originele reactie
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ray heeft ontvangen van andere leden.

Ray
    Forum expert
    Reacties: 5433 Sim Only Prepaid Android

13 februari 2017, 22:24

Volgens mij worden facturen tegelijk geïncasseerd en die van januari staat er op en Wordt rond 23 februari 2017 afgeschreven (zo staat het bij mij) en die van deze maand verschijnt rond 16 maart 2017.

Je heb je bericht trouwens 3x geplaatst. Gaat iets niet goed denk :D

https://forum.simyo.nl/factuur-betalen-65/e-mail-ontvangen-nieuwe-factuur-klaar-staat-maar-account-deze-niet-beschikbaar-37388

https://forum.simyo.nl/factuur-betalen-65/e-mail-ontvangen-nieuwe-factuur-klaar-staat-maar-account-deze-niet-beschikbaar-37387
    || Geen medewerker maar klant!!! || || Geen medewerker maar klant!!! || || Geen medewerker maar klant!!! ||
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tvdg heeft ontvangen van andere leden.

tvdg auteur
    Startend Simyaan
    IJsbreker

IJsbreker

14 februari 2017, 08:20

Ja, klopt dat het bericht 3x geplaatst is... Bij het versturen van de vraag kreeg ik een foutmelding "dat ik niet doorgestuurd kon worden" o.i.d. Vervolgens heb ik het nog 2 maal geprobeerd, voordat ik er achter kwam dat het bericht wel al geplaatst was (ondanks de foutmelding).

Ook vanochtend zie ik nog steeds niet mijn factuur van januari staan om te downloaden. Hij staat nog op "Verschijnt rond 16 februari". Zie ook bijgevoegde screenshots van de e-mail en de factuurpagina in Mijn Simyo.

2 Bijlagen

Ray
    Forum expert

14 februari 2017, 08:46

Ik zie het staan.. Ik bedacht me net dat ik niet eens de mail heb gehad over de laatste factuur. Voor de zekerheid even gecheckt en nee inderdaad. Er lijkt iets niet goed te gaan dus. Moeten we beide even afwachten op een moderator :D
    || Geen medewerker maar klant!!! || || Geen medewerker maar klant!!! || || Geen medewerker maar klant!!! ||
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Samantha heeft ontvangen van andere leden.

SamanthaSamantha antwoord
    Moderator
    Reacties: 1193 Sim Only Android
    Open boek

Open boek

Gewoon Slim

Gewoon Slim

Globe trotter

Globe trotter

Meedenker

Meedenker

Android expert

Android expert

14 februari 2017, 17:19

Hoi tvdg,

Welkom op ons forum :)

Wat vreemd dat je factuur nog niet klaar staat op Mijn Simyo! Deze hoort daar wel te staan. De facturen worden online gezet vlak voordat we de eerste factuurmails verzenden.

Ik heb je factuur van januari alvast naar je gemaild, dan kun je hem in ieder geval bekijken. Mocht hij er op 16 februari nog steeds niet op staan, dan hoor ik dat graag! Als dit het geval is, gaat er duidelijk iets mis.

Hou je ons hiervan op de hoogte?

Groetjes,
    Samantha

@Ray, Bedankt voor je hulp! Als het goed is, staat jouw factuur al wel online. Klopt dat? De mail over de nieuwe factuur wordt niet naar alle klanten tegelijkertijd gestuurd. De eerste groep ontvangt hem deze maand op 13 februari, de laatste groep op 16 februari. Ik verwacht dat jij hem dus nog moet krijgen ;)
    Graag alleen privéberichten sturen als hierom wordt gevraagd. Bedankt!

Ray
    Forum expert

14 februari 2017, 17:24

Klopt staat wel online maar nog geen mail.. Was mij nog nooit eerder opgevallen dat ie wel eens eerder online stond dan voor de mail er was :D
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Caspar heeft ontvangen van andere leden.

CasparCaspar
    Moderator
    Reacties: 2147 Sim Only
    Open boek

Open boek

Gewoon Slim

Gewoon Slim

IJsbreker

IJsbreker

iOS expert

iOS expert

Globe trotter

Globe trotter

Android expert

Android expert

Meedenker

Meedenker

Boomerang

Boomerang

Gangmaker

Gangmaker

Vlugge Japie

Vlugge Japie

15 februari 2017, 12:42

Ja dat is ook wel logisch haha. Als we telkens een e-mail versturen terwijl de factuur nog niet online staat, is dat niet zo handig :P
    Alsjeblieft alleen privéberichten sturen als een moderator er om vraagt.
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tvdg heeft ontvangen van andere leden.

tvdg auteur
    Startend Simyaan
    IJsbreker

IJsbreker

15 februari 2017, 14:23

Inmiddels staat de factuur ook online. Bedankt in ieder geval voor het toesturen.
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jihane heeft ontvangen van andere leden.

JihaneJihane
    Moderator
    Reacties: 2076 Sim Only iOS
    Open boek

Open boek

Gewoon Slim

Gewoon Slim

Globe trotter

Globe trotter

Android expert

Android expert

Meedenker

Meedenker

iOS expert

iOS expert

Gangmaker

Gangmaker

IJsbreker

IJsbreker

Gewoon gezellig

Gewoon gezellig

Boomerang

Boomerang

Vlugge Japie

Vlugge Japie

16 februari 2017, 15:45

Hoi Tvdg,

Ik ben blij dat je factuur er nu wel staat :D Te gek! Laat je het weten als je in het vervolg nog ergens een vraag over hebt?

Groetjes,
    Jihane
    Graag geen privéberichten, tenzij hierom gevraagd wordt! Bedankt!

Ray
    Forum expert

16 februari 2017, 16:15

Ik heb nog steeds geen mail gehad..
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Samantha heeft ontvangen van andere leden.

SamanthaSamantha
    Moderator
    Open boek

Open boek

Gewoon Slim

Gewoon Slim

Globe trotter

Globe trotter

Meedenker

Meedenker

Android expert

Android expert

17 februari 2017, 13:10

Hoi Ray,

Fijn dat je dit doorgeeft! Er waren de laatste paar dagen inderdaad wat problemen met het verzenden van de factuurmails. Deze problemen zijn nu opgelost, dus de mails worden alsnog verzonden. Als je na het weekend nog steeds geen mail hebt ontvangen, hoor ik dat graag :)

Groetjes,
    Samantha

Ray
    Forum expert

17 februari 2017, 17:19

Ik ga jou dan persoonlijk benaderen mevrouw Samantha :P

SamanthaSamantha
    Moderator
    Open boek

Open boek

Gewoon Slim

Gewoon Slim

Globe trotter

Globe trotter

Meedenker

Meedenker

Android expert

Android expert

20 februari 2017, 13:32

Hoi Ray,

Ik was heel blij toen ik vanmorgen dat berichtje in mijn mailbox zag :D Gelukkig heb jij de mail inmiddels ook ontvangen! Nogmaals bedankt :)

Groetjes,
    Samantha

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
bekijk mobiele versie