.

Beantwoord

Mag ik de kosten voor mijn ongebruikte internetbundel terug?

  • 4 October 2012
  • 5 reacties
  • 773 Bekeken

Badge
Hallo in augustus ben ik overgestap van Abonnemen naar Prepaid.
Nu zijn op 28 september de abonnementskosten afgeschreven. Wanneer boeken jullie dit terug? En willen jullie dit zo snel mogelijk stopzetten? En ook van augustus terugboeken?
icon

Beste antwoord door Bas 1 April 2020, 16:35

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey yvette,

Volgens onze gegevens zijn de abonnementskosten voor het laatst afgeschreven op 28-08. Zou je ons per email een betaalbewijs van de betaling van september toe kunnen sturen zodat wij dit kunnen onderzoeken?
Nou Wayne dit is een drama. Wilde je terugmailen maar Simyo herkent me net. Heb 42 minuten in de rij gestaan bij klantenservice en toen kreeg ik de ingespektoon. Ben nu een uur verder en als ik via prepaid inlog dan kan ik wel inloggen. Maar moet wel wel weer eerst registreren. Met een nieuw emailadres die ik dus niet had dus moest aanmaken.
Hoe moeilijk kan dit zijn?
Mijn enige vraag is: wat is het email adres van Simyo en wordt daar wel op gereageerd? Op het contactformulier heb ik geen enkele reactie gekregen de afgelopen 2 dagen.

Dus wat kun je voor me doen?
Die lullige 3 euro heb ik al lang weer spijt van dat ik het aangestipt heb, ben er nu al ruim een uur mee bezig grrrrr.
Badge +2
Beste Yvette,

Het is de laatste tijd erg druk waardoor wij telefonisch niet goed bereikbare. Onze excuses hiervoor. Wij proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Als gevolg hiervan loopt het ook storm op het forum, facebook, twitter en de mail.
Je kan ons mailen op de volgende twee e-mailadressen:
[email]klantenservice@simyo.nl[/email]
[email]info@simyo.nl[/email]

Groetjes,

Arie

Dag Symio,

 

Op 31 maart heb ik mijn bundel opgewaardeerd met 10 euro, niet wetend dat vandaag (1 april) de nieuwe bundel inging. Mag ik mijn geld terug? Er staat namelijk bij het gegevensgebruik 26 maart - 25 april. Ik ging er vanuit dat dit de nieuwe periode van de bundel was, dus vandaar dat ik mijn tegoed opgewaardeerd had. 

 

Hartelijke groet,

Mirjam

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Mirjam,

Goed dat je even aan de bel trekt! :blush:

Ik zie inderdaad dat je nagenoeg geen gebruik hebt gemaakt van deze extra internetbundels, dus ik zal de kosten voor je vergoeden. Je ziet dat uiterlijk morgen terug op Mijn Simyo!

Kan ik je nog ergens anders mee helpen? 

Groetjes, 
Bas

Reageer