.

Lekker goedkoop zei iedereen, 2e factuur €101

  • 14 August 2021
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Goed, ook ik ben in de val getrapt. Ik kwam van Vodafone omdat Simyo zo goed en goedkoop zou zijn. Ik weet nu beter. Net als vele anderen hier op dit forum heb ik het sms'je gemist over de databundel die op was en zo kwam het dat ik in de tweede maand al het voordeel ten opzichte van Vodafone over een jaar gezien al verloren heb. Daar waar Vodafone de snelheid van de data verlaagd, kiest Simyo er ondanks vele klachten voor om een belachelijk hoog buiten bundel tarief te rekenen. Het is natuurlijk helemaal mijn eigen schuld, maar wat een waardeloos systeem is dat zeg! En het blokkeren van de bundel na €100,- verbruik met een vertraging van de actuele kosten van 4 uur slaat natuurlijk ook nergens op. Ik zal Simyo hierdoor zeker niet aanraden aan anderen.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Zwendel,

 

Goed dat je contact opneemt, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Het klopt inderdaad dat je vanuit Simyo 2 sms'jes ontvangt over je internetbundel, wanneer je het 100% sms'je ontvangt is het je eigen verantwoordelijkheid om het internet uit te zetten, MB's bij te kopen of verder te blijven internetten voor €0,15 per MB. Ik kan me voorstellen dat het niet de bedoeling is geweest om in een korte zoveel te verbruiken. Ik kijk graag even met je mee wat ik voor je kan betekenen. Kun je mij een privébericht sturen met jouw adresgegevens? Dan pak ik dit morgen voor je op.

 

Groetjes,

Daisy

Reageer