.

Beantwoord

Kunnen jullie mijn kosten voor internetverbruik vergoeden?

  • 19 April 2020
  • 6 reacties
  • 301 Bekeken

Badge

Hallo Simyo,

Tot mijn grote schrik ben ik afgesloten voor internet via hooggebruik. Ik heb 1000MB en heb ik dit nog nooit gehad. Ik heb ingelogd en zie dat ik 100 Euro moet aanbetalen 😢. Nu blijkt dat ik geen plafond kan instellen.. Ik ben er nu achter wat er is gebeurd,  blijkbaar stond de optie netwerk wissel aan. 

Als de wifi slecht is schakelt hij over naar 4G.

Ik heb de waarschuwing gezien en gelijk gecheckt of ik op wifi zat en dat was telkens het geval. 

Ik heb de optie nu uitgezet. Ik hoop dat jullie een coulante regeling kunnen aanbieden.

Groetjes Dees

 

 

icon

Beste antwoord door Bas 20 April 2020, 14:03

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Ik vind het ook vreemd dat het niet mogelijk is om een maandelijkse limiet in te stellen. 

Badge

Vind ik ook, zeker als je geen Unlimited bundel hebt.

Ben er echt ziek van. 

Het moet je blijbaarbaar eerst overkomen.

Hallo @Desiree1980 - Desiree en netvista

 

Ik als Forum Expert (= behulpzame klant) heb in het verleden al een topic gewijd aan dit onderwerp… soms ben ik kritisch naar zowel klanten als naar Simyo.

https://forum.simyo.nl/internet-62/poll-welke-bescherming-zouden-jullie-waarderen-willen-tegen-hoge-datakosten-27919

Ik zou het fijn vinden als jullie hier ook een bijdrage willen leveren.

Dit gezegd hebbende, goed dat je gevonden hebt waar het probleem lag en de juise instellingen hebt veranderd. Het lijkt alsof je een Samsung hebt? Slimme netwerkwissel.

Wat betreft een betere bescherming via Simyo hebben o.a. @Groentjuh en ik onze zorgen kenbaar gemaakt. We zien dit als een rode draad regelmatig gebeuren; een forse rekening t.g.v. datagebruik.

Simyo heeft/wil géén instelling voor een plafond/limiet. Bij Android kun je een limiet instellen. Ik raad je dan ook aan dit te doen.

Een moderator, medewerker van Simyo zal zich bij je melden. Hij/zij kan ook kijken naar het financiële met je.

@Simyo @moderator dit is alweer het zoveelste voorbeeld. Wij als klant hebben onze zorgen kenbaar gemaakt.. meermaals.…

Wanneer komt hiervoor iets beters?

Jij blij, wij blij.…

Toch??

 

Badge

Dankjewel voor je berichtje.

Ik heb inderdaad een Samsung en via allerlei fora de netwerkwissel uitgeschakeld.

Momenteel kan ik helemaal niets meer behalve via Wifi. Alles js geblokkeerd. 

Ik zal zeker je advies opvolgen en de telefoon instellen.

 

Groetjes Dees

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Dees, 

Wat vervelend dat je zo verrast bent door de in rekening gebrachte kosten!

Gelukkig weet je in ieder geval waar het vandaan komt zodat het niet nog een keer gebeurt. En wij snappen natuurlijk ook wel dat het niet de bedoeling was om zulke hoge kosten te maken, dus we komen je graag eenmalig tegemoet! Ik stuur je even een privébericht hierover. 

Je aansluiting is trouwens al gedeblokkeerd! Zet even je toestel een keer uit en aan, dan werkt alles weer zoals het hoort :blush:

Mocht je hier verder nog vragen over hebben, let me know!

Groetjes, 
Bas

Badge

Dankjewel Bas!!

Dat is een hele geruststelling .

Dit gaat me zeker niet meer gebeuren.

Top voor de goede oplossing :)

 

Groetjes Dees

 

Reageer