Hallo Simyo,
Tot mijn grote schrik ben ik afgesloten voor internet via hooggebruik. Ik heb 1000MB en heb ik dit nog nooit gehad. Ik heb ingelogd en zie dat ik 100 Euro moet aanbetalen 😢. Nu blijkt dat ik geen plafond kan instellen.. Ik ben er nu achter wat er is gebeurd, blijkbaar stond de optie netwerk wissel aan.Â
Als de wifi slecht is schakelt hij over naar 4G.
Ik heb de waarschuwing gezien en gelijk gecheckt of ik op wifi zat en dat was telkens het geval.Â
Ik heb de optie nu uitgezet. Ik hoop dat jullie een coulante regeling kunnen aanbieden.
Groetjes Dees
Â
Â
Beste antwoord door Bas
Hoi Dees,Â
Wat vervelend dat je zo verrast bent door de in rekening gebrachte kosten!
Gelukkig weet je in ieder geval waar het vandaan komt zodat het niet nog een keer gebeurt. En wij snappen natuurlijk ook wel dat het niet de bedoeling was om zulke hoge kosten te maken, dus we komen je graag eenmalig tegemoet! Ik stuur je even een privébericht hierover.Â
Je aansluiting is trouwens al gedeblokkeerd! Zet even je toestel een keer uit en aan, dan werkt alles weer zoals het hoortÂ
Mocht je hier verder nog vragen over hebben, let me know!
Groetjes,Â
Bas