.

Beantwoord

Kunnen jullie mijn facturen van januari en februari 2016 toesturen?


Hai,

mag ik mijn facturen van januari en februari 2016? Ik heb ze niet op tijd gedownload.
En misschien kan Simyo in de toekomst zorgen voor een langere termijn binnen welke ze van de site gedownload kunnen worden?
Twee jaar, bijvoorbeeld, voor al die mensen die pas laat 🆒 aan hun jaaradministratie beginnen?

Dank!

Klaas
icon

Beste antwoord door Samantha 16 March 2017, 10:27

Bekijk originele reactie

13 reacties

Badge +7
Hoi Kdebaas,

Welkom op ons forum! :)

Heel erg bedankt voor je feedback! Ik ga dit plaatsen op onze 'Wall of Change'. Dit is een muur waarop we alle goede ideeën van onze klanten plaatsen. Vervolgens gaan we kijken of we met dit idee aan de slag kunnen.

Ik heb voor nu in ieder geval de facturen van januari en februari 2016 naar je gemaild. Zo kun je weer verder gaan met je jaaradministratie. Heb je deze mail ontvangen?

Groetjes,
Samantha
Hoi Samantha,
je mail is binnen. Hartelijk dank!
Klaas
Badge +7
Hoi Kdebaas,

Oh super! Graag gedaan :)

Groetjes,
Samantha
Hoi zouden jullie me al mijn facturen 2016 kunnen mail aub door een systeemcrash ben ik alles kwijt geraakt alvast onwijs bedankt .
Reputatie 6
Badge +5
Hi Fvana,

Leuk om je na een tijdje weer terug te zien op het Simyo Forum!

Wat onhandig zeg, dat je een systeemcrash hebt gehad 😞 Ik kan helaas niet alle facturen van 2016 naar je opsturen. Ik heb in ieder geval de facturen van april tot en met december 2016 gemaild naar het e-mailadres dat bij ons bekend is. Kan je me laten weten of je deze in goede orde hebt ontvangen?

Groetjes,
Niels
Hoi Niels ,

bedankt voor je snelle reply en mailtje , maar er zaten jammer genoeg geen facturen bij het mailtje zou je ze nog een keer willen sturen aub.

Groetjes

Frans.
Reputatie 6
Badge +4
Hi Fvana,

Wat vreemd dat de bijlages niet goed zijn doorgekomen! Dat is niet fijn natuurlijk. Ik heb ze net nog even naar je ge-e-maild, zo heb je ze weer bij de hand.

Niels had al verteld dat we niet alle facturen van 2016 kunnen toesturen, maar hij had nog niet uitgelegd waarom dat is. Dit heeft te maken met de huidige privacy wetgeving die het niet toestaat om facturen langer dan 24 maanden te bewaren en beschikbaar te stellen.

Wat ik je aanraad om in de toekomst te doen is de facturen via Mijn Simyo > Facturen te downloaden en naar jezelf te e-mailen, zo kun je ze altijd terugvinden zelfs als je last hebt van een systeemcrash.

Voor de facturen van januari en februari 2016 kun je nog een creatieve omweg gebruiken om je kosten te achterhalen. Hiervoor kun je jouw bankafschriften nalopen waarop je het volledige factuurbedrag kunt zien. Hopelijk kom je daar verder mee.

Laat je het weten als je nog vragen hebt? 🙂

Groetjes,
Thomas
Hoi Thomas,

Misschien is het een optie om klanten de keuze te geven tussen facturen mailen of downloaden .
ik had een synology nas met 14 disken maar ook daar kan iets mis mee gaan. maar heb je de mail naar mijn gmail adres gestuurd ? . groet Frans .
Reputatie 6
Badge +4
Hi Frans, Fvana,

Oef! 14 Harddisks, zijn ze allemaal 'ten onder gegaan' of viel er nog wat te redden? 😮

Het versturen van de facturen per e-mail heeft ook mijn voorkeur. Ik heb begrepen van mijn collega's dat dit niet mogelijk is vanwege regelgeving en bescherming van jouw privacy.

Ik heb het naar je e-mailadres gestuurd dat je in Mijn Simyo hebt staan. Heel apart dat je de bijlagen opnieuw niet gehad hebt. Als je jouw e-mailadres aanpast via Mijn Simyo > Persoonlijke gegevens > E-mailadres aanpassen en nog een berichtje stuurt hier, dan stuur ik het nog een keertje naar je toe. 😉

Groetjes,
Thomas
Hoi Thomas,

ik heb mijn email adres aangepast . nu maar hopen dat het wel binnen komt . alvast bedankt.
Reputatie 6
Badge +4
Hi Fvana,

Dat doe je snel! 😀 Ik heb je net nog een keer ge-e-maild met de facturen in de bijlage.

Laat je weten of het gelukt is?

Groetjes,
Thomas
Thomas ,

het is gelukt . bedankt voor alle moeite .
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Fvana,

Dat is mooi om te horen!

Ik wens je een prettige dag toe.

Groetjes,
Asma

Reageer