.

Beantwoord

Krijg ik geen waarschuwing sms'jes voor mijn bel/sms bundel?

  • 26 October 2021
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Badge
  • Beginner
  • 2 reacties

Hallo Simyo,

gisteren ontdekte ik dat voor september €130,51 buiten bundel heb gebeld en ge-sms't. Voor oktober ben ik ook al ruim over mijn bundel heen. Ik realiseer dat het mijn eigen fout is geweest, maar de kosten komen alsnog onverwacht en zijn erg hoog. Ik heb beide maanden geen waarschuwing of bericht ontvangen dat ik buiten mijn bundel was gaan bellen en sms'en. Ik was niet zover over mijn bundel heen gegaan als ik hiervan op de hoogte was geweest. Graag zou ik met jullie tot een oplossing komen.

Vriendelijke groet!

icon

Beste antwoord door Veerle 27 October 2021, 14:58

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Helaas simyo stuurt geen bericht als het gaat om een bel bundel.

maar als ik jouw bericht zo lees is het misschien het overwegen waard om voor een onbeperkt bel bundel te gaan?

wat betreft de kosten een moderator meldt zich later op dit forum

Reputatie 5
Badge +2

Hi @Myh,

Goed dat je even contact opneemt en welkom op het Forum! 

Wat rot dat die kosten zo hoog op zijn gelopen. Wij sturen zoals @Ron H al zei, geen waarschuwing sms’jes voor de bel/sms bundel. Dit doen wij alleen voor de databundel. Je kunt voor maar 2 euro meer een onbeperkte bel/sms bundel krijgen bij ons en dan hoef je nooit meer om te kijken naar hoeveel je verbruikt. Anders dien je dit dus zelf in de gaten te houden via de app :(

Ik begrijp uit je bericht dat je hier niet vanaf wist en daarom zou ik heel graag even naar je aansluiting kijken. Misschien is er nog iets wat ik voor je kan doen. Hiervoor moet ik je om wat persoonlijke gegevens vragen, dus zou je mij een privé bericht kunnen sturen via deze chat?

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Veerle

Reageer