.

Vraag

Kosten voor internet terwijl de internet 500mb bundel per 01-07 in is gegaan

  • 2 July 2012
  • 5 reacties
  • 794 Bekeken

Badge
Beste heer / mevrouw,

Per 01-07-2012 zou er op mijn telefoonnummer een internetbundel van 500mb actief zijn, dit is ook te zien in het "mijn simyo" scherm.
Toch zijn er kosten berekend (ik geloof iets van 3 a 4 euro) voor een aantal MB, deze staan bij het kopje verbruik in "mijn simyo".

Wellicht een foutje van de administratie die de bundel nog niet geactiveerd heeft?
Graag de verbruikskosten op 0 euro zetten en de bundel activeren.

Ik hoor graag van jullie en bedankt alvast.

Met vriendelijke groet,
Joshua Kemper

5 reacties

Bij mij exact hetzelfde probleem; alleen ben ik van een 500Mb naar een 200Mb bundel overgestapt per 1 juli.
Badge
Gisteren de helpdesk aan de lijn gehad, het schijnt een probleem te zijn wat alle mensen ondervinden die een bundelwijziging gedaan hebben die op 01-07-2012 in zou moeten gaan. De kosten worden weer op 0 gezet zodra Simyo in de gaten heeft welke klanten allemaal last hebben van dit probleem.

Advies van Simyo was: Gewoon door internetten, je hebt de wijziging goed doorgegeven dus het valt binnen je bundel.
Gisteren de helpdesk aan de lijn gehad, het schijnt een probleem te zijn wat alle mensen ondervinden die een bundelwijziging gedaan hebben die op 01-07-2012 in zou moeten gaan. De kosten worden weer op 0 gezet zodra Simyo in de gaten heeft welke klanten allemaal last hebben van dit probleem.

Advies van Simyo was: Gewoon door internetten, je hebt de wijziging goed doorgegeven dus het valt binnen je bundel.


Aaah kijk 🙂 Dat is mooi om te horen. Zat opeens al op de 10 euro. (Dankzij SMS vooral dan.)

Bedankt!

EDIT: Ik zie net dat het al is aangepast! 🙂
Internetbundel gekocht maar toch moet ik per MB los betalen. Hoe kan dit , wat is er fout gegaan?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum jossie60, MichielvD en Vuule,

We hebben eerder deze week problemen gehad met ons systeem. Dit had gevolgen voor de juiste weergave en verwerken van de bundels en het verbruik. Het probleem is inmiddels opgelost. De eerder berekende verbruikskosten zijn herberekend en gecorrigeerd. Dit is nu ook terug te zien in ons systeem en je persoonlijke pagina. Onze excuses voor het ongemak.

Internetbundel gekocht maar toch moet ik per MB los betalen. Hoe kan dit , wat is er fout gegaan?

Volgens onze gegevens heb je op 27/6 een prepaid maandbundel aangeschaft. Met een maandbundel kun je tot 200 mb internetten. Wanneer je mb's op zijn, wordt je verbruik buiten de bundel berekend.

Volgens onze gegevens heb je inmiddels meer dan 200 mb aan internet verbruik gehad. Hierdoor valt het huidige internet verbruik buiten de bundel. De internet sessies die op jouw aansluiting terug te zien zijn, bevatten veel sessies waarbij veel data wordt verbruikt. We raden je aan om goed op je internet verbruik te letten.

Groetjes,

Alex

Reageer