.

Beantwoord

Kosten voor aanmaning - ongedaan maken aub

  • 6 September 2022
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

Badge

Na een paar magere maanden heb ik een enkele betaling gemist. Ik heb hierover al naar de Klantenservice gemaild, zonder antwoord. Nu is er 25 euro bovenop mijn rekening van 14 euro gegooid. Als ik al moeite heb om 14 euro te betalen op het moment, hoe denken jullie dan dat ik nog eens 25 euro extra kan opbrengen? Ronduit crimineel en onmenselijk om boetes uit te delen aan mensen die het al moeilijk genoeg hebben, vooral als er al contact is opgenomen met de klantenservice.

 

Ik start maandag eindelijk een nieuwe baan, en nu is mijn telefoon geblokkeerd. Het is nu onmogelijk voor mij om contact op te nemen met mijn nieuwe werkgever en vice versa, noch kan ik nu de routes naar mijn opdrachten plannen.

 

Verzoek om de kosten voor aanmaning ongedaan te maken zodat ik kan betalen wat ik Simyo daadwerkelijk schuldig ben.

 

Alvast bedankt.

 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 6 September 2022, 15:18

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @mvanvoorden,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit een lastige situatie voor je is. Momenteel is het super druk via meerdere kanalen waardoor onze responstijd langer is dan je gewend bent van ons. Onze excuses hiervoor!

Als je een openstaande factuur hebt, sturen wij herinneringsmails voordat wij incassokosten berekenen. Als wij niks van je vernemen, dan worden deze administratiekosten inderdaad in rekening gebracht. Ik wil graag even met je meekijken of ik je mail terug kan vinden. Wellicht kan ik er dan nog voor zorgen dat deze kosten komen te vervallen. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan pak ik je aansluiting er gelijk even bij!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer