.

Beantwoord

Kosten internet buitenland. Hoe kan dat?

  • 17 August 2017
  • 4 reacties
  • 128 Bekeken

Beste Simyo,

Onlangs kreeg ik mijn factuur van juli 2017. Op deze factuur staat dat ik 6.17 euro moet betalen aan internetkosten in het buitenland. Zouden jullie mij kunnen uitleggen hoe dit mogelijk is? Ik dacht namelijk dat internet in het buitenland tegenwoordig gratis is.

Met vriendelijke groet,

Floor Nieuwenhuijzen
icon

Beste antwoord door Asma 18 August 2017, 10:42

Bekijk originele reactie

4 reacties

Simyo zal reageren maar even dit. Dankzij de roamingregels kun je je bundels gebruiken in zone 1 EU landen zoals thuis...RLAH. Deze bundels zijn eerst door jou aangeschaft, betaald dus niet gratis. Wanneer je bijvoorbeeld op een veerboot internet hebt gebruikt valt dit in zone 4 en dat kost € 5,- per MB.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Floor Nieuwenhuijzen,

Welkom op het Forum!

Ik vind het erg vervelend dat er onduidelijkheid is over je verbruik. Ik kan mij goed voorstellen dat jij je afvraagt wat er aan de hand is.

Volgens onze gegevens is je internetbundel opgeraakt in juli. Ik zie dat wij je hierover hebben gesms't, alleen zijn deze berichten niet goed aangekomen. Hiervoor onze excuses! :(

Maak je vooral geen zorgen, de gemaakte kosten buiten je bundel zal is verrekenen met je augustus factuur. Dit houdt in dat je augustus factuur lager uit zal vallen.

Vind je dat een goed idee?

@ Friesian, bedankt!

Groetjes,
Asma
Dankjewel !
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Floor,

Heel graag gedaan!

Ik wens je alvast een hele fijne dag toe. :$

Groetjes,
Asma

Reageer