.

Kosten in rekening gebracht terwijl ik nog niets boven bundel heb verbruikt

  • 26 June 2012
  • 3 reacties
  • 803 Bekeken

Badge
Ik heb nu sinds een paar dagen een simyo abonnement met een bundel voor bel/sms en internet (120bel/dms en 500 mb) Ik dacht gisteren laat ik eens kijken hoeveel sms/bel minuten en mb's ik nog over heb. Er stond toen dat ik nog 500 mb heb en 120 bel/sms, ik zou dus nog niets verbruikt hebben volgens de gegevens maaar er worden wel kosten in rekening gebracht als ik klik op verbruik, hoe kan het dat er kosten bij komen terwijl ik nog genoeg tegoed heb?

Ik heb vandaag ook al verschillende keren geprobeerd te bellen naar de klantenservice, maar hier krijg ik ook geen gehoor.. Terwijl de openingstijden van 9.00 - 17.30 zouden moeten zijn!

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
als u nummerbehoud heeft, kan het zijn dat uw bundel nog niet actief is zolang het nummer niet is overgezet.
Mijn simyo laat helaas wel de hele bundel zien, ondank dat u in werkelijkheid 0min en 0 mb heeft.
Badge
Nee ik heb geen nummerbehoud, en heb een bevestiging gehad dat mijn abonnement is ingegaan. Toch bedankt!
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Lindalep,

Volgens onze gegevens heb je gebruik gemaakt van nummerbehoud en is je telefoonnummer per 26/6/12 over gezet. Je verbruik tot de overzet datum (26/6/12) valt daarom buiten de bundel.

Groetjes,

Alex

Reageer