Beantwoord: Kosten buiten bundel in grafiek Mijn Simyo komen niet overeen met factuur. Kan iemand dit uitleggen?

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten kimsel heeft ontvangen van andere leden.

kimsel auteur
Startend Simyaan
Reacties: 3
IJsbreker

IJsbreker

19 juni 2017, 12:46

Hallo,

Op de Simyo app zie ik dat ik in de maand april buiten de bundel kosten heb gemaakt (bellen). Deze zijn inmiddels al betaald en ik heb de factuur gedownload. Daar zie ik de data staan waarop ik kosten buiten de bundel heb gemaakt. Alleen als ik naar de grafiek kijk van de maand april dan zie ik die belminuten buiten de bundel op de betreffende dagen (25-28 april) er niet bij staan. Wel zie ik de dagen erna weer belminuten binnen de bundel staan. Dit vind ik nogal vreemd en ik hoop dat iemand mij dit kan uitleggen?

Groetjes Kim
Gemarkeerd als antwoord

Hoi Kimsel,

Wat jammer dat er wat onduidelijkheid is over je factuur van april! Ik zie dat je op 26 april buiten je belbundel bent gegaan. De gesprekken die hebben plaatsgevonden op 26, 28 en 29 april zijn hierdoor buiten de bundel gegaan.

Wel vreemd dat je app iets anders weer lijkt te geven. Dat klinkt als een weergavefout. Kun je een printscreen van deze grafiek sturen? Dan kijk ik hier graag even naar. Let er wel op dat er geen privacy gevoelige informatie op deze printscreen staat, want dit is een openbaar forum.

Ik ben benieuwd!

Groetjes,
Samantha

Bekijk originele reactie
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Samantha heeft ontvangen van andere leden.

SamanthaSamantha antwoord
    Moderator
    Reacties: 1383 Sim Only Android
    Open boek

Open boek

Gewoon Slim

Gewoon Slim

Globe trotter

Globe trotter

Meedenker

Meedenker

Android expert

Android expert

20 juni 2017, 17:05

Hoi Kimsel,

Wat jammer dat er wat onduidelijkheid is over je factuur van april! Ik zie dat je op 26 april buiten je belbundel bent gegaan. De gesprekken die hebben plaatsgevonden op 26, 28 en 29 april zijn hierdoor buiten de bundel gegaan.

Wel vreemd dat je app iets anders weer lijkt te geven. Dat klinkt als een weergavefout. Kun je een printscreen van deze grafiek sturen? Dan kijk ik hier graag even naar. Let er wel op dat er geen privacy gevoelige informatie op deze printscreen staat, want dit is een openbaar forum.

Ik ben benieuwd!

Groetjes,
    Samantha
    Graag alleen privéberichten sturen als hierom wordt gevraagd. Bedankt!
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten kimsel heeft ontvangen van andere leden.

kimsel auteur
    Startend Simyaan
    Reacties: 3
    IJsbreker

IJsbreker

27 juni 2017, 23:53

Hoi Samantha,

Excuses voor de late reactie, de mail waarin stond dat er een reactie was gegeven stond in mijn spam box.

Ik heb een printscreen gemaakt, deze krijg ik alleen niet geplaatst in een reactie op je bericht. Wellicht dat dit via een andere manier kan?

Groetjes Kim

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
bekijk mobiele versie