.

Beantwoord

Kosten buiten bundel berekend?

  • 19 August 2013
  • 2 reacties
  • 267 Bekeken

Hallo,

Mijn vraag is waarom ik voor de eerste maand kosten buiten de bundel krijg berekend, terwijl aan het einde van de maand zowel mijn data bundel als mijn bel/sms bundel nog niet op waren?
Ik heb niet in het buitenland gebeld of internet gebruikt, want deze mogelijkheden heb ik direct geblokkeerd.
Tevens kost mijn abonnement 19 euro per maand, maar word er 22,80 (dit is +20%) in rekening gebracht voor het abonnement?
Ik vind dit allemaal een vreemde manier van zaken doen, graag opheldering.
Misschien weet iemand een antwoord?

Groet Edwin
icon

Beste antwoord door Alex 20 August 2013, 14:38

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
De eerste maand is wordt het factuur anders berekend. Zie ook dit topic.

De eerste factuur betaal je:
 - de abonnementskosten van waarneer je abonnement inging tot het einde van die maand.
 - de abonnementskosten voor de volgende gehele maand.
Dus als je laat in Juli je abonnement begon, zou het kunnen kloppen. Op de tweede factuur zal je netjes 19 euro betalen (+ eventuele extra kosten buiten de bundel)
Reputatie 5
Badge +10
Hallo,

Mijn vraag is waarom ik voor de eerste maand kosten buiten de bundel krijg berekend, terwijl aan het einde van de maand zowel mijn data bundel als mijn bel/sms bundel nog niet op waren?
Ik heb niet in het buitenland gebeld of internet gebruikt, want deze mogelijkheden heb ik direct geblokkeerd.
Tevens kost mijn abonnement 19 euro per maand, maar word er 22,80 (dit is +20%) in rekening gebracht voor het abonnement?
Ik vind dit allemaal een vreemde manier van zaken doen, graag opheldering.
Misschien weet iemand een antwoord?

Groet Edwin


Welkom op het forum DeOntruimingsExpert,

Het antwoord van Groentjuh is voor een groot deel het antwoord op je vraag. Heb je wat aan de informatie uit het topic, waar Groentjuh naar verwijst, gehad?

De verbruikskosten zijn afkomstig van het vesturen van een sms naar het telefoonnummer van Facetime. Dit sms bericht wordt automatisch verstuurd wanneer je je iPhone aan zet. In het topic waar ik hierboven naar verwijs, kun je hier meer informatie over vinden. Je bel/sms bundel en internetbundel was inderdaad niet volledig verbruikt. Daar lag het in ieder geval niet aan.

Is je vraag zo beantwoord?

Groetjes,

Alex

Reageer